neee meis.... niet doen nou hoor!!! je gaat niet jezelf gek zitten maken om een stomme puist die je mischien anders ook wel had gehad... hup uit je hoofd die gedachte ,en uit het raam ermee!!!!!!!!! ( jose opent raam en gooit idee met een rotgang naar buiten ) we gaan alleen maar positief denken nu... die emmy zit lekker warm in je buik en daar blijft hij/zij maar mooi nog even zitten.. ik hoop niet dat ik je erger met mijn optimisme... ik begrijp natuurlijk dondersgoed dat het doodeng en spannend is... ik wil je gewoon steunen.... weet alleen niet zo goed hoe....... xxxx jose
Alweer een paar dagen voorbij en komend weekend lekker afleiding! Ik snap zo dat je overal op let, wachten is ook irritant. Ik hoop zo dat je straks een positieve test hebt. Is het nu zo dat je 2 weken na de terugplaatsing mag testen, of is het dan eerder? Hoe is je mannetje eronder? Denk aan jullie hoor en veel plezier met de bruiloft!
Hoi Zora, Ik leef met je mee. Is zeker wel een teleurstelling, het zag er zo goed uit met 15 eitjes! Ik ga heel hard voor je duimen dat deze blijft hangen... Succes met de afleiding Digiknuf
he meis, Hoe is het je? Hou je het nog een beetje vol.....echt killing die laatste week. Ik duim super hard voor je hoor!! xxxxx
Hoi meiden! Bedankt voor het duimen! Ik heb een gezellig weekend gehad en de bruiloft vrijdag was ook super leuk, dus al met al zijn de laatste 3 dagen omgevlogen. Woensdag zit ik precies 2 weken na de punctie, dus zou vanaf dan denk ik kunnen testen. Maar ik denk dat ik gewoon afwacht of ik ongi word of niet, als ik dat volhoud. Ik heb de ene dag en heel goed gevoel erover en de andere dag juist helemaal niet, heel vervelend, maar waarschijnlijk herkenbaar voor jullie. Ik heb geen kwaaltjes, mijn borsten doen niet meer zeer, ik voel niets, dus dat is heel frustrerend. Ik heb alleen nog Utrogestan voor vandaag, moet straks maar even ziekenhuis bellen, want weet niet of ik daar nu mee moet stoppen dan vandaag? Heb het nu 12 dagen gebruikt.
Lieverd, fijn dat je zo`n leuk weekend hebt gehad en weet je? over dat niks voelen, ik had dat ook in de 2e wachtweek ik voelde niets, ja ik voelde me opvallend goed dat vond ik zo vreemd en zie mijn resultaat ik hoop dat het jou net zo af gaat Ik moest de utrogestan gebruiken tot 3 weken na de positieve test, maar ieder ZH is anders
Zora: klinkt goed dat weekend. Lekker veel afleiding. Wat die bolletjes betreft. Ik had 2 verschillende adviezen. In Rotterdam zeggen ze inderdaad die 12 dagen en in Gent t/m dag van testen en als de test positief is dan nog doorgebruiken en in overleg stoppen. Als test negatief is dan direct stoppen. Bij mij hield dit in dat ik inderdaad woensdagmiddag laatste bolletjes had en vrijdag ongi werd. Sterkte met die laatste paar dagen.
Die utrogestan is zo raar, dat is echt overal anders, ik moest het nemen tot en met de laatste dag voor de testdag en de testdag was 15 dgn na de tp. Ik vond dat wel een fijne testdag omdat je dan echt overtijd bent alleen kon het dan nog zo zijn dat je niet ongi werd vanwege de bolletjes maar de 1e ivf werd ik gewoon ongi ondanks de bolletjes. Alleen maar fijn dat je je zo goed voelt. Ik heb zoveel verschillende verhalen gehoord, bij mij kwamen toen ik dus zwanger was de pijnlijke borsten wel terug aan het einde van ww 2 maar ik lees ook dat veel meiden eerst geen pijnlijke borsten hebben. Sommigen hebben ook bruin of iets bloedverlies dus het is zoooooooooo frusterend, je weet het gewoon niet!!! Heel veel succes, ik heb uiteindelijk de laatste keer 16 dgn na de tp getest want ik werd niet ongi en het begon te voelen als 'uitstel van executie'. Mijn man zei toen, laten we toch maar testen dan weten we het zeker. Tip die van 2 voor 5 euro zijn mij goed bevallen, geen onzekerheid en hebben weinig hcg nodig, zeker een paar dagen overtijd heb je dan toch eigenlijk wel zekerheid. Sterkte dat testen.... ik heb er nog steeds een trauma van!!! Ik duimmmmmmmmmmmmmm
Dank meiden, ik heb besloten toch maar niet te bellen omdat ze niet voor niets maar voor 12 dagen bolletjes hebben meegegeven. En ik lees nu dus dat er meer meiden zijn die ze 'maar' 12 dagen hoefde te gebruiken. Testen probeer ik echt niet te doen deze week, ben zo bang voor een negatieve test. Ben trouwens wel een beetje ziekjes, hoofdpijn, warm en koud en beetje verkouden, hoop dat dat verder geen invloed heeft. Tis echt mega spannend omdat ik nu wel het gevoel heb dat we met IVF een kans hebben, anderzijds kan ik gewoon niet geloven dat ik ooit zwanger zal zijn, maar ik hoop het natuurlijk wel, ben alleen zo bang voor de klap als mijn ongi door mocht breken. Ik heb nog nooit rood of bruinverlies gehad het zet altijd ineens door bij mij, dus ben benieuwd. Pfoeh, echt zenuw slopend!