ooooh ZO herkenbaar dat gevoel alsof je nooit zwanger zal worden. Toch de moed niet opgeven, blijven hopen en de ww schiten voorbij, nog ff deze week doorkomen, het is al dinsdag. Morgen zou je "kunnen" testen? OEF spannend, ik zou ook niet durven, om maar geen negatieve test te hoeven zien. Succes met het doorkomen van de komende dagen. IK DENK AAN JE GROTE DIGIKNUF
Ik heb helaas vandaag al een test gedaan omdat ik alle voortekenen van ongi worden heb. En de test was zoals ik al dacht negatief. Nu maar wachten op ongi, en dan kijken hoe verder, stapje voor stapje, zie het namelijk even niet meer zitten allemaal. Komt wel weer goed, maar voor nu ben ik gewoon heel erg teleurgesteld.
O Zora, ik kwam even bijlezen en zie je berichtje staan.. Echt zo balen!! Ik had echt zulke goede hoop en ik kan me maar een beetje voorstellen hoe groot de teleurstelling is. (al is er misschien nog een klein sprankje hoop aanwezig..?) Ik wens je voor nu vooral sterkte.. ik hoop zo dat ook jij een keer goed nieuws krijgt! Het is je echt gegund. Doe rustig aan.. Liefs!
Oh jee, dat is echt baalen. Heel veel sterkte. Weet helaas hoe je je voelt nu. (niet dat jij er iets aan hebt). Hopelijk zet het snel door en kun je verder. Hebben jullie nog cryo's?
Nee helaas geen cryo's, we hadden 15 eicellen waarvan er maar 1 bevrucht was, een matige. Dus als we verder gaan zal het hoogstwaarschijnlijk ICSI worden.
Zora, jeej meis wat balen...ik had het zo gehoopt voor jullie. Heel veel sterkte en een dikke knuf!!! Liefs beehappy
Oh Zora, ik vind dit zo rot voor je. Ik leef de hele tijd zo met je mee. Ik wil hetzelfde voor jou. Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen. Maar ik denk aan je!
Lieve meid, wat vind ik dit erg voor je. Ik gun het je zo ontzettend. Wou dat ik iets voor je kon doen.
Oh nee, lieve Zora. Dit is niet wat ik hier wilde lezen. Vreselijk, vind het zo erg voor jullie. Heel veel sterkte meid en een dikke knuffel van mij!
hey meid, wat een oneerlijkheid weer, was vandaag je testdag al? kan me voorstellen dat je het nu allemaal even niet meer ziet zitten, ik hoop dat je snel weer de kracht zult vinden voor een volgende poging, maar eerst even dit verdriet verwerken, het is ook niet niks allemaal, zoveel spanningen komen er bij kijken. voor nu een hele hele dikke knuf, xxx lisa.
Zora, was lees ik nou!!!!! Dat meen je toch niet Ik was zo op jou ana het wachten bij de verlengde wachtbank Ow lieverd, ik zou willen dat ik wat voor je kon doen Dikke knuffel
hey lieverd, het is je zo gegund maar helaas weer een zware teleurstelling voor je. Ik denk aan je!! dikke knuf Maaike xx