***Zora in de MMM***

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zora, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ey meisje wat een naar nieuws :( Wanneer zit het nu eens mee?

Maar geen bleod geeft moed he... dus wie weet over een paar dagen..??

2. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    meis, hoe gaat het met je?
    dikke knuf van mij
    xxx

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    heh zora meis wat lees ik nu allemaal!
    Een hele dikke knuffel van hier
    xxxxxxx

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    een heeeele dikke knuffel meid!

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bedankt meiden, gisteravond had ik al wat bruinverlies en vandaag zet het door, definitief game over dus. 'Dankzij' de negatieve testen ben ik al wel een beetje aan het idee gewend dat het niet gelukt is, en we willen graag zo snel als kan door met de volgende (waarschijnlijk) ICSI. Vanmiddag maar even ziekenhuis bellen voor het evaluatiegesprek. En hopen dat mijn eigen cyclus niet te erg ontregeld is en het dus niet te lang gaat duren.

Ook gaan we in december naar een infomatieavond over Pleegzorg. Heb net gemaild of er nog plek is, en het is hier vlakbij dus ben benieuwd.

6. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    O meid wat een teleurstelling zeg :(
    en ik vind het heel knap van je dat je gelijk door wilt gaan voor een 2de behandeling (icsi).

en wat leuk dat je naar een pleegzorg infoavond gaat!

7. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    Zora, echt balen dat het toch doorgezet is!
    Nu maar hopen dat je snel weer terecht kan.
    Pleegzorg, dat is toch meer tijdelijk? En niet echt adoptie, dat heb ik er tenminste van begrepen. Al zijn er wel meer gezinnen nodig voor pleegzorg (hoorde ik van mijn schoonzus, hun hebben gekozen om het toch eerst nog in Belgie te proberen!)

Ik leef met je mee! Heb je soms niet het gevoel dat je met dingen wilt gaan smijten, gewoon lekker hard ergens tegenaangooien? ;p

8. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zora, wat zo ontzettend balen zeg :( . Echt @#$%! ! !

Maar ik vind het zo ontzettend knap van je dat je het hoofd hoog houdt en vol goed moed door gaat naar ICSI!
    En zelfs een bijeenkomst pleegzorg! Ben zo trots op je!

Het moet een keer goed komen hoor! Jij krijgt echt wel een beebje!

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Zora meid ook nog even in je eigen topic, ik vind het zo oneerlijk :(, dikke knuf, hopelijk geeft icsi jullie straks jullie geluk!!!

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    knuffel voor jou, Zora! Zoooo ontzettend gigantisch balen weer!
    Wordt de hoogste tijd dat er een grote ommekeer komt in jullie ongeluksjaar!

Liefs Tezzz

11. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meis,

Wil je even een dikke knuf geven, vind je super sterk!!
    Op naar de volgende ICSI, misschien lopen we wel weer gelijk, en wordt 2009 toch nog een topjaar!!

xxxxx

12. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hai Zora
    Wat balen zeg dat het mislukt is, echt zo jammer...
    Hoop ook dat je snel weer door mag en dat jullie bij de icsi veel cryo's mogen hebben...Hoop natuurlijk nog veel meer dat jullie die cryo's niet nodig hebben...

Dikke X

13. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hoi lieve Zora...

vind je dapper meis.... sterk ook...

deze 1e behandeling was gewoon een klein drama maar nu is wel het probleem duidelijk... zaadjes hebben moeite met bevruchting.. die hele belangrijke informatie heeft het in ieder geval opgeleverd..

met isci word dat probleem omzeild... en je had prachtig veel eicellen waar menig mens jaloers op zou zijn..

ik verwacht echt met isci dat jullie kanzen een stuk beter zullen zijn...
    ben ook echt benieuwd wat de arts daarover te zeggen heeft... het is zo jammer dat ze dan de 1e keer niet bijv helft ivf doen en andere helft van de eitjes isci....

ben benieuwd wanneer je met poging 2 kunt beginnen... vind wel dat zo,n poging vreselijk snel voorbij is... tenminste voor een buitenstaander.... voor jou zal het wachten lang genoeg hebben geduurd

veel liefs Jose

14. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Zora, ook al weet dat het eraan zit te komen, als het dan echt zo ver is, is het echt zwaar KL#TE....meis een hele dikke knuffie van mij!

Eb wat joseetje al schreef, ik verwacht ook dat jullie kansen met ICSI veel beter zullen zijn....dus meis daar gaan we gewoon voor, op naar een prachtig ICSI wondertje!

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bedankt meiden! En Joseetje inderdaad ik vind ook dat ze met zaad van slechtere kwaliteit de 1e poging half ICSI half IVF kunnen doen, dit is gewoon zo zonde.

In mijn ziekenhuis hebben ze al die tijd geroepen dat de zaadkwaliteit helemaal niet zo slecht was, maar ik heb er van begin af aan al geen goed gevoel over gehad. En dat is dus wel terecht geweest. Maar goed, we moeten vooruit kijken niet terug.

Ik heb ziekenhuis al gebeld en ze leefden wel mee, dat is fijn. Ik hoef geen evaluatiegesprek wat ik wel vreemd vind, maar moet gewon een rustcyclus nemen en de volgende cyclus mag ik beginnen op dag 21 met de deca en als ik dan weer ongi word contact opnemen met ziekenhuis voor de planning. Toen ik ophing besefte ik dat ik helemaal niet genoeg Deca in huis heb, maar tegen die tijd bel ik wel even of ze een receptje naar de apotheek faxen. En ik denk dat we bij de 1e FM even een kleine evaluatie doen, ik zal dan ook aangeven dat we voor ICSI willen gaan, waarschijnlijk zal mijn arts daar zelf ook me komen denk ik.

Gisteren toen ik thuis kwam heeft mijn ventje me mee uit eten genomen, was een welkome verassing, we hebben heerlijk gegeten, goede gesprekken gehad en ontzettend gelachen op de terug weg in de auto met de radio hard aan. Dat hadden we echt even nodig.

16. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Zora: een dikke knuffel van mij!

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    goed zo meid.... hoe zwaar het ook is... het gewone leven gaat toch door.... fijn dat jullie een goede avond hebben gehad en je met hubbie ook gewoon nog lekker kunt lachen....en goed kunt praten..

als jij toch behoefte hebt aan een evaluatiegesprek moet je daar gewoon om vragen hoor!!!! dit is gewoon te belangrijk om maar te wachten wat ze van plan zijn...

maar het lijkt wel heel erg duidelijk te zijn nu wat het probleem is dus misschien heeft het zh gewoon zoiets van ok... oplossing is vrij helder namelijk isci ... toch is het fijn gewoon daarover te kunnen praten met je arts..of in ieder geval hun idee aan te horen...

ik brgijp dat je de begeleiding vanuit het zh wel prettig vind??? dat is ook niet onbelangrijk..

xxx jose

18. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meis,

Alles goed met je??

xxx Maaike

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden, tsja, het is heir even stil omdat ik niet zo veel te melden heb, het is nu weer afwachten. Ik zit neit zo heel lekker in mijn vel, en ik zit ook nog tegen een kraamvisite aan te hikken waar we echt nog heen moeten. Ik heb heel veel moeite met het omzetten van de knop deze keer.

Zondag is mijn man jarig, het zou zo'n mooi cadeau zijn geweest....

Donderdag ga ik met mijn zussen uit eten dus dat is wel een welkome afleiding. Zo gaat het dag bij dag wel een stukje beter, alhoewel ik heel erg tegen de feestdagen opzie. Ik hoop dat ik dan alweer aan het spuiten ben, dan heb ik in ieder gevaln het gevoel dat ik iets doe.

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Zo herkenbaar :( ik denk aan je meis, dit zijn zulke rotdagen, je sleept je erdoorheen, dikke knuffel van mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina