Zit net even het begin van jou topic te lezen. Wat is dat belachelijk zeg, dat jij naar huis bent gestuurd om af te vallen! Je bent toch helemaal niet te zwaar? sorry moest ik even kwijt, las het met verbazing!
Hoi Zora, Wij hebben het onze ouders ook vlak voor de kijkoperatie verteld. Zij wisten niet dat wij bezig waren en hebben het toch verteld omdat ik geopereerd moest worden. We hadden mijn ouders en schoonouders bijeen geroepen en had gevraagd of mijn man het wilde vertellen. Ben daar te emotioneel voor. Toen hij het begon te vertellen, barstte ik ook in de tranen.. Mijn eigen moeder begon ook te huilen en dat was het ergste, wist dat ik haar erg verdiet zou doen hiermee.. Maar gelukkig heeft ze het allemaal verwerkt, de rest ook natuurlijk. Als de MMM voor ons nog langer gaat duren, dan zullen we de rest van de familie ook alles vertellen, pff dat zal echt moeilijk worden.. Maar tot die tijd hebben onze ouders ons beloofd dat deze situatie tussen ons zal blijven. Wij willen dat niemand het verder weet.. Wel ben ik telkens bang om een bekende in het ziekenhuis tegen te komen en dat ze gaan roddelen dat wij bij de gyn gezien zijn.. Wil je verder veel succes wensen met je operatie. Bij mij is het super meegevallen, 100 x zo beter dan zo'n HSG onderzoek.
Hey Zora, wat fijn dat je je hebt kunnen uiten bij je ouders. Ze zullen echt alles doen om hun dochter en schoonzoon te helpen. Dat hebben ze beloofd in hun huwelijksgelofte Had je de folders nog aangevraagd bij freya? Ik wil je alvast veel succes wensen voor donderdag. Ik zal aan je denken. Ik steek altijd een kaarsje voor ons zelf aan `s avonds, maar dan brand hij ook voor jou. Liefs hope
Lieve Zora, Ik wens je heel veel succes met de operatie donderdag! Ik hoop dat het je heel erg mee gaat vallen, en dat je daarna lekker verder kunt met IUI! Zet em op! liefs, Wup
Zora, ik wil je ook alvast heel veel succes wensen voor morgen. Hopelijk komt het allemaal goed. Erover praten met familie is soms best eng, maar het lucht ook op, de gedachte dat je steun hebt van je ouders en hun meeleven is heel troostend. Sterkte morgen meid! Liefs Vanilia
Dank jullie meiden! Heb net gebeld en moet er om 12.15 uur zijn en wordt om 13.45 uur geholpen. Spannend!
zeker spannend Zora, het komt nu echt dichtbij! Heel veel succes morgen; ik denk aan je! En hopelijk lezen we snel dat alles goed is gegaan en ook de uitslag goed was!
Zora, ik lees af en toe mee en wil je ook nog even heel erg veel succes wensen voor morgen! Ik hoop dat het allemaal een meevalt. Groetjes Mia
Zora ik hoop dat als je dit leest dat alles dan achter de rug is en dat je goed nieuws hebt gehad meid..ik zal voor je duimen vandaag. xxxxx jose
gaat het met je meis...... als het goed is is het nu allemaal achter de rug en lig je lekker in je bedje bij te komen... xxxx jose
hey zora, Ik had je een pb-tje gestuurd. Nu pas lees ik je hele verhaal( ja ik me enorm) Vanaf nu zal ik je hier ook volgen. Dikke kus