zwaar balen zora, had het zo gehoopt voor je. Icsi is wel een hele goede optie, aan de hoeveelheid eicellen zal het in ieder geval niet liggen. En dat kraambezoek is toch geen verplichting?Je moet doen waar jij je goed bij voelt hoor..
Lieverd, doe het jezelf niet aan, die kraamvisite Ik heb geleerd in de afgelopen jaren dat je jezelf niet moet dwingen tot zoiets Die kraamvisite sla je je wel doorheen, maar daarna als je thuis zit, ben jij dagen van slag Stel het nog even uit, denk aan jezelf Jij bent belangrijk en als het echte vrienden zijn begrijpen ze het wel Verder kwam ik gewoon even langs om te zeggen dat ik je niet vergeet Ik hoop echt dat je snel weer mag beginnen Dikke knuffel van mij
Ik ben wel eens wat later op kraamvisite gegaan, toen de euforie zeg maar wat gezakt was, het voelde ook meer als even op de thee komen. En bij een collega ben ik gewoon niet geweest, heb gezegd dat ik het ontzettend moeilijk vond en hij begreep het.
Het kindje is al een paar weken terug geboren. Mijn man heeft het geboortekaartje ontworpen (hoe dubbel) en dat meteen na de geboorte langs gebracht en ik heb even een krabbel gedaan via hyves. maar toch voelt het niet goed dat ik nog niet geweest ben. Zij weten namelijk niet dat wij met IVF bezig zijn. Zucht.....moeilijk altijd dit he? Bij andere vrienden is alleen mijn man geweest en zij weten van onze situatie en hadden begrip dat ik niet ben geweest. Dat is wel fijn! Maar ik heb ook een vriendin die ik eigenlijk haar hele zwangerschap niet heb gesproken, ik belde haar niet en zij mij niet en ben niet op kraamvisite geweest en zij neemt het me heel erg kwalijk (ze weet niet van de IVF), terwijl ik haar nu eigenlijk ook nooit meer spreek. Dus daar voel ik me dan weer rot over. Dus ook al kies je voor jezelf uiteindelijk blijf je dan toch met een rotgevoel zitten. Het is gewoon heel moeilijk.
Jeetje wat lastig Zora, zit je daar ook nog eens mee in je hoofd he? Ik moet zeggen dat bij ons de mensen het altijd wel wisten in dit soort situaties en dan krijg je wel snel begrip. Ik had ook altijd de behoefte om het dan wel uit te leggen. Dat het niks met hun te maken heeft maar met mijn eigen (rot)gevoel, vooral naderhand. Heb het ook wel eens via een kaartje verteld. Over mijn collega voelde ik me ook rot. Weet je, het is gewoon super shit, als ik het even zo mag zeggen. Jij wil ook gewoon gezellig op kraamvisite, jij wel ook leuke cadeautjes kopen voor vrienden en hun verhalen aanhoren, maar je KAN het nu gewoon niet, voor jou is dit het allerergste, jij hebt hier niet om gevraagd, zo graag zou je dit anders willen. Bedenk dat goed, jij kan hier niks aan doen!!! Dikke knuffel van mij!!!
vind ik ook Zora... het laatste waar jij je nu rot over moet voelen is wat anderen wel of niet vinden of denken... en het is ook niet echt objectief wat ze zegt of vind.. want het is voor haar misschien ook gek dat jij niet komt.... omdat ze niet weet van jullie ivf behandelingen...anders had ze waarschijnlijk helemaal niet van je verwacht dat je langs zou komen.. moeilijk he? dit zijn dan echt van die lastige dingen.. ik zou niet gaan als je het niet trekt en de opmerkingen langs je heen proberen te laten gaan. je kunt later altijd vertellen hoe de vork in de steel heeft gezeten en als ze dat dan niet begrijpt... tja..dan moet je je uberhaupt afvragen of dat een leuk contact is om nog te onderhouden... ik hoop ook voor je dat je snel weer door kunt....dan ben je in ieder geval bezig gr Jose
Bedankt voor de lieve reacties meiden. Ik ben nog niet geweest maar voel me nu al een stuk beter dan vorige week, en langzaamaan begin ik aan het idee te wennen dat we nog moeten gaan. Confidence: Hoe is het het met jou meis? Gaat alles goed?
Hey Lieverd, het gaat wel goed, maar de onzekerheid is enorm Ben zo angstig Maar goed, daar ga ik jou niet mee lastig vallen Ik hoop dat je snel beter in je vel zit Ik denk aan je. liefs
heel veel succes en ik hoop dat dit topic uiteindelijk een heel succes verhaal word. ik ga het volgen
Dank jullie voor de reacties meiden! Ik tik even een klein berichtje anders zakt mijn topic zo snel af. Ik zit vandaag op dag 16 van mijn cycus en merk nog niets van een naderend ei. Dus cyclus zal wel langer duren denk ik, maar daar had ik al op gerekend. We wachten rustig af. Verder gaat het eigenlijk wel goed, alleen zijn mannetje en ik moe moe en nog eens moe, zal wel een combinatie zijn van het seizoen en alle spanning die eruit komt. En we zijn ook vrij druk, wat ook wel lekker is dan heb je niet teveel tijd om na te denken. Ik ben iets minder op het forum dan normaal, maar kom wel elke dag even kijken hoe het met iedereen is. Fijn weekend en een dikke knuffel voor iedereen, Liefs Zora
Hi Zora, allereerst nog een knuf van mijn kant. Wat die cyclus betreft. Zo herkenbaar. Ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus en volgens mij komt ei vandaag/morgen. Heb vanaf dag 12 ovutesten gedaan maar geen ei gespot. Ik ga er vanuit dat deze cyclus dus een week langer gaat duren dan normaal. Sterkte.
logisch hoor dat jullie zo moe zijn, is ook niet niks he... rust lekker uit samen, lekker luieren en van elkaar genieten... knuffel
Lieverd, denk maar goed aan jullie zelf en rust goed uit Als je maar weet dat ik je niet vergeet Ik denk aan je
Dank je wel meis! Ik jou ook niet hoor, ik spiek nog regelmatig hoe het met je is. Ben echt heel blij voor jullie. Dikke knuffel!