***Zora in de MMM***

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zora, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik ben trouwens van het weekend weereens gaan stappen, gewoon bij ons in het dorp hoor haha, niet in de 'grote stad'. :D Was echt heel gezellig. Maar heb de wijntjes iets te rijkelijk laten vloeien dus zondagochtend was ik niet zo fit. Wat mijn mannetje wel grappig vond. :) Voorlopig dus even niet meer voor mij. Maar was wel even een welkome afleiding.

Mijn cyclus is behorlijk van slag, dag 19 en nog geen tekenen van een ei, terwijl ik voor de IVF een paar nette cyclussen van 32 dagen had. We wachten maar af....

En Ladouce...jij al een eisprong gehad? Vervelend he dat wachten.

2. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Zora,

Hoe is het met je? Lees dat je bent wezen stappen, lekker kan dat soms zijn! Even nergens aan denken!
    Hoe is het met je cyclus? Inmiddels je eisprong al gehad?

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meis, lief dat je aan me denkt. ja, stappen was wel even lekker. We doen het eigenlijk nooit meer, maar we zijn met een hele groep geweest en was erg leuk!

Inmiddels dag 22 en nog geen tekeken van ei. Ik vind het erg vervelend, maar ja kan niet meer doen dan wachten helaas. Dus dat doen we maar. Ik hoop echt dat mijn cyclus niet heel erg van slag is. Ik heb PCO en ook weleens cyclussen gehad van 90 en 130 dagen. Dus hopelijk pakt mijn lichaam het nu wel weer goed op.

Ik hoop dat ik in ieder geval voor kers en oud en nieuw alweer mag gaan spuiten. De feestdagen zijn al zo moeilijk en dan heb ik toch, gek genoeg, weer een beetje houvast.

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey Zora, ik hoop zo voor jullie dat je ei er snel aankomt, zodat je snel weer kunt/mag beginnen!

liefs,

Luukske

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik hoop dat je cyclus niet te erg van slag is meis!
    En dat het spuiten houvast geeft is logisch.
    Nu ben je maar aan het wachten en niets doen.
    Als je spuit ben je tenminste bezig, bezig met een kans om jullie droom waar te maken!
    Ik ga voor je duimen.

6. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Hi Zora, hier inmiddels ei geweest maar pas op dag 23 terwijl ik dus normaal een cyclus heb van 28 met ei op dag 15.
    Het was echt een soort uitputtingsslag met die ovutesten en ik had bijna de moed opgegeven maar had vorige week vrijdag dan eindelijk een :D op de clear blue test.
    Nu maar afwachten of het toch op de "normale" manier is gelukt en anders gaan we voor ons eskimootje in Gent.

Ik hoop dat jouw cyclus weer snel op orde is en dat je ook verder kunt want dit wachten is ook kl.te.
    Jee, terwijl ik dit zo opschrijf bedenk ik me dat zwanger worden eigenlijk een periode is van alleen maar wachten met zo af en toe actie. Sterkte.

7. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Even een knuffel van mij :)

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve meid ik duim heel erg voor je !

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bedankt voor de knuffels lieve meiden. Ik heb voorzover ik weet nog geen ei gehad. Ik gebruik geen ovu testen maar mijn eigen kennis haha. Ik kan meestal aan mijn 'vruchtbaar slijm' spotten wanneer mijn ei is.

Het zou ook kunnen dat mijn lichaam van slag is en anders dan anders en mijn ei al geweest is, dat hoop ik dan maar maar denk het niet. Mijn cyclus gaat alweer over de 40 dagen heen dus dat zal wel Provera worden uiteindelijk. Aangezien mijn lichaam daar ook niet goed op reageert ben ik bang dat we pas in januari weer kunnen beginnen.

*zucht*

Heb gisteren het boekje 'lieve lege buik' gelezen.....met tranen over mijn wangen. Zo confronterend.

Dit is het boekje:

bol.com, de grootste mediawinkel van Nederland | Welkom

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik hoop dat je lichaam deze ronde gewoon anders doet dan anders en dat je ei allang is geweest.
    Het is zo vervelend al dat nutteloze wachten!

Kan me goed voorstellen dat het boekje je raakte.
    Ik hoop dat je er veel steun uit kan halen.

Dikke knuffel voor jou meis!

11. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Bah dat wachten ook elke keer,ik hoop dat je ei stiekem al haar weg heeft afgelegt.
    Succes en een knuffel!

12. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hey lieve Zora,

Hoe is het hier meis, nog in afwachting van ongi. Bah wat rot als dat zo lang duurt. Ga voor je duimen dat je snel weer door kunt.
    Hier ook nog steeds in afwachting. Zal deze week wel ongi worden, zit nu op cd 32, normaal heb ik altijd 28 dagen. Wil nu onderhand ook wel eens gaan starten met de cryo's.

Ik duim voor je meissie.

xxxxxx

13. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Hoi Zora!

Even laten weten dat ik aan je denk..
    Het boek lijkt mooi, ik kan me voorstellen dat het je raakte.

Liefs, Appie

14. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Zora,

Kom je even een dikke knuffel brengen!

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Knuff van mij meis, ik denk aan je......

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    meis dat is zo vervelend als de cyclus wat van slag is.
    Ik hoop toch dat je ei al stiekem is geweest.
    Hele dikke knuffel!

17. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    knuffel voor jou...

18. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Net als al de andere meiden hier, kom ik ook even langs om je een dikke digi knuffel te geven
    Hoop dat je cyclus snel weer op de rails is
    Ik denk aan je

19. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    Hi Zora,

Wat moet dat vreselijk zijn, dat wachten! Ik hoop dat dit een "uitschieter" is en dat het snel weer op de rit is. Dan in januari er weer met frisse moed tegenaan.

Ik denk aan je

Hou vol en veel sterkte en succes en dikke knuffffff

20. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

lieverd,

Ik vind het elke keer zo moeilijk jouw een hard onder riem te geven. Weet dat ik aan jullie denk!

Dikke knuf bij dezen

Deel Deze Pagina