***Zora in de MMM***

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zora, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bedankt meiden. Jullie zijn lief!

Goed nieuws vandaag: Mijn ei gespot. Ik heb vanaf vrijdag tot vandaag vruchtbaar slijm. Weet niet precies wanneer ik nou mijn ei heb dan, ik gok gisteren maar weet wel dat ik een eisprong heb en we dus af kunnen gaan tellen.

Over twee weken ongi en dan wachten tot dag 21 want we volgen lange schema, dan Deca spuiten dat zal rond eind december zijn en dan denk ik ongeveer eind januari de punctie als alles doorgaat en goed gaat en ik over 2 weken ook weer groen licht van het ziekenhuis krijg. Spannend!

Ben weer wat hoopvoller gestemd.

Liefs Zora

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Super dat je nu weet waar je aan toe bent!
    Spannend hoe alles gaat verlopen.
    Ik duim dat de tijd snel mag gaan meis.

3. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    De duimen draaien weer, gelukkig is het echte gewacht nu afgelopen. Nu weer wachten op de volgende fase!
    Toi toi toi

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    succes met alles meid!knuff

5. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    Wat een goed nieuws! Succes! Leef met jullie mee en denk aan jullie.....

6. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh eindelijk je ei gespot
    werd eens tijd zeg
    dat die ongi nu maar snel komt en dat je verder kan

Als je maar weet dat ik er altijd ben om je te steunen

liefs en een dikke kus

7. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    succes de komende weken zora!!!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hey gelukkig eindelijk je ei gevonden:D
    Ik hoop zo dat het deze keer lukt!
    xxx

9. wat fijn dat je ei geweest is. Dan kunnen onze duimen weer overuren gaan draaien..

10. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he zora dat is fijn nieuws..... dan kun je weer verder anders zit je weeeeeer te wachten....

je zegt als het zh groen licht geeft? waarvoor moeten ze groen licht geven? en ze gaan nu toch zeker isci doen? het zou geweldig zijn als je weer zoveel eitjes uit kunt broeden.... was echt een mooi aantal... helemaal voor isci..

spannend meid..... vorige ronde was meer een soort uitprobeer ronde lijkt het nu achteraf net.... of ervaar jij dat anders? heb je ze nog gevraagd waarom ze bij verminderde zaadkwaliteit bij zoveel eitjes niet voor de zekerheid helft ivf en helft isci doen?

ik ga weer heel hard voor je duimen...

gr jose

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, op naar een nieuwe ronde met een mooi resultaat, mijn duimen blijven draaien voor jou!!!

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bedankt meiden!

Ik maak me wel een beetje zorgen omdat ik al vanaf vorige week vrijdag vruchtbaar slijm heb. Dat heb je nooit een week toch. Dus vraag me nou af of ei wel gesprongen is of dat er toch iets niet goed gaat. Zucht......wanneer gaat die onzekerheid nou eens over, ik wacht het wel af, meer kan ik niet doen.

13. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    Het wachten is het ALLER ergste van allemaal! Zie het als een rustperiode, ff bijkomen en opladen voor de volgende ronde. Ik hoop dat die nu zo welkome duivels snel komen!

Had jij nog veel last gehad na de tp? Ik heb er nog steeds last van, om gek van te worden! Durf ook niet iets in te nemen.

SUCCES

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Even een hele hele hele dikke knuffel van mij!!!

Dit is echt zon rotperiode waar je weinig tot niks kan en zelfs in zo'n maand is alles onzeker zucht, ik denk aan je!!!

15. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    zora, kom je even een dikke knuffel brengen ;)

16. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Zora, ik kom je even een dikke knuf brengen!
    Weet dat ik aan je denk!

17. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Zora,

Wil even laten weten dat ik aan je denk! Dikke knuff!

18. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    Hoi Zora,

Is er al enig nieuws? Nog steeds geen rooie duivels?

19. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Hoe is het met je?

Dikke knufffff, liefs Mounia

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meiden, zo lief dat jullie aan me denken. Nog steeds geen ongi te bekennen hier. Maar ik voel wel dat het in aantocht is.

Vorige week zijn we op kraamvisite geweest en het ging eigenlijk best goed. Was zo trots op mezelf. Was ook een van de laatste zwangeren in de familie. Op 1 na waar we eigenlijk weinig contact mee hebben. Dus even adempauze voor ons, dacht ik....

Maar helaas voor ons, vrijdag kwam mijn zwager dan het nieuws brengen waar ik al een tijdje bang voor was. Zijn vriendin is zwanger.

Hij is anderhalf jaar geleden gescheiden en heeft 2 kinderen die hij eens in de 2 weken ziet. En vanwege dat de moeder nog steeds geen eigen woon ruimte heeft zijn de kinderen ook eens in de 2 weken bij mijn schoonouders. Dus niet zo'n goede situatie voor de kids. En hij kan ze niet meer opvangen dan hij nu doet blijkbaar.

Hij had vlak nadat hij en z'n ex uit elkaar waren een nieuwe vriendin, een jong meisje van 12 jaar jonger. En zij is nu door de pil heen zwanger geraakt. Het leek echt of de wereld even onder mijn voeten vandaan sloeg toen ik het hoorde.

Hij heeft schulden en kan tevens niet goed omgaan met alcohol, rookt als een ketter en zij raken door de pil heen zwanger terwijl wij al 3 jaar aan het knokken zijn! Dat maakt me echt zo verdrietig.

Mijn man vertelde het mij zaterdag en hij heeft wel goed met zijn broer gepraat. Zijn nieuwe vriendin is geen nederlandse en ze spreekt ook nog geen Nederlands dus het contact met hun staat al op een laag pitje en mijn man heeft aangegeven dat dat sowieso tijdens de zwangerschap zo blijft. Dat het voor ons gewoon heel moeilijk is. En mijn man heeft ook gezegd dat hij het heel erg vind dat zijn broer en ouders nooit eens vragen hoe het met ons gaat, dat ze niet eens weten met wat voor behandelingen we bezig zijn en dat ze zo over ons 'probleem' heen stappen alsof het niets voorsteld.

Zijn broer begon op een gegeven moment ook dat hij gek werd van de zwangerschapshormonen van zijn vriendin etc. En toen heeft mijn ventje mijn bak met spuiten van de laatste IVF voor hem neergezet en gezegd hormomen? Dit zijn pas hormonen! (niet om de zwangerschapshormonen te onderschatten hoor zwangere meiden, maar even om hem wakker te schudden).

Leuk, zo het nieuwe jaar ingaan, leuk weer bij mijn schoonmoeder zitten die over niets anders dan baby's kan praten.

Liefs een verdrietige Zora

Deel Deze Pagina