***Zora in de MMM***

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zora, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, meis dat moet toch echt een klap in je gezicht zijn geweest.....fijn voor hun dat ze zwanger zijn, maar "doen" alsof normaal is, terwijl jullie al een hele rit achter de rug hebben....

dikke knuffel

Luukske

2. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Lieve Zora, je wordt inderdaad erg op de proef gesteld, dus houd je goed vast aan de passage uit Corinthiers (ik hoop dat ik het goed zeg) dat je onderaan je bericht hebt staan.
    Ik leef erg met je mee en hoop dat het licht voor jullie begin volgend jaar heel krachtig zal gaan stralen.

3. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    Oh Zora wat verschrikkelijk!!! Maar wat goed van je man, dat hij hem even op zijn nummer heeft gezet! Chapeau...

Wat naar dat die ongi nog steeds niet doorgezet is! Echt helemaal ontregeld;(

dikke vette digiknuf, mijn duimen draaien overuren !

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat is het oneerlijk verdeeld he meis :(
    Sterkte met het verwerken van deze klap.
    Ik hoop dat je de kracht kan vinden om hiermee om te gaan.

Dikke knuffel voor jou lieverd.

5. zora wat ongelovelijk bagger zeg..

heel veel sterkte.. en een dikke knuff

ik ga voor je bidden..

lieffs yippie

6. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meisje,

Kom even kijken hoe het met je gaat. Wat een rotverhaal zeg......wat goed van je mannetje die ie eens even goed voor jullie opkomt. Mensen weten niet beter meis, hoe zwaar het is voor jullie......probeer er boven te staan hoe moeilijk het ook is.
    In ieder geval weer een dikke knuf van mij.......je kunt het nu goed gebruiken. 2010 wordt zeker ons jaar!!

xxxxxxxx Maaike

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jeetje wat een verhaal!
    Het is allemaal zoooooo oneerlijk!
    Heel veel sterkte meis en ik hoop dat je snel ongi word!

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Wat een verhaal!!!

Mijn m,an heeft ook ooit zoeits gezegd tegen iemand die zat te zeuren over zijn vrouw met zwangerschapshormonen.

Nou en sorry hoef je echt niet te zeggen hoor, deze hormonen, ik heb ze notabene dubbel, zijn echt niet te vergelijken met de achtbaan die je door moet maken tijdens en na een vruchtbaarheidsbehandeling qua hormonen. Daarbij komt alle stress en het verdriet die je niet bepaalt hebt tijdens een zwangerschap.

9. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Meid, wat is het ongelooflijk oneerlijk verdeeld!

10. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Dikke knuffel voor jou Zora.

Liefs,
    Ieoor

11. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Ahhhhhhh lieverd, kon ik je maar een dikke knuffel geven
    Van deze verhalen wordt ik ook nog steeds boos :x

Zo onbezonnen, zo stom
    Meid, kon ik maar wat voor je doen

Ik denk aan je en wens je echt alle geluk van de wereld

XXX

12. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Oh Zora, wat weer ontzettend verdrietig :(.
    Dikke knuffel voor jou.
    We hopen dat 2010 ons jaar wordt, meid!
    Ik denk aan je!

13. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he bah.... nee .... denk je enigzins af te zijn van steeds weer die bayverhalen dichtbij zit je er met de feestdagen weeeeeer tussen....en dan ook nog deze situatie..... je vraagt je soms echt af waarom sommige dingen nou gebeuren...... het moet vreselijk oneerlijk voelen.... jullie zijn er al zo lang zo ontzettend meer dan klaar voor.......

xxxxx jose

14. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ach meis, wat oneerlijkheid weer :(
    denk je dat je alle verplichten weer hebt gehad, krijg je zoiets weer op je dak, bah wat een oneerlijkheid!

goed van je man dat hij zo voor je op is gekomen, hoe durft ie er over te klagen zeg :x

dus nog steeds geen ongie, ;) hoop voor je dat het snel komt, kun je dan ook weer starten?

dikke knuffel meis ;)

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bedankt voor alle lieve reacties meiden. Dat doet me zo goed, dat jullie me begrijpen.

Ik ben nog steeds niet ongi, maar denk aan mijn lichaam te voelen dat het echt niet lang meer duurt. Ik mag als ik ongi word op dag 21 weer starten met de Deca als het goed is. Maar ik bel sowieso eerst even het ziekenuis voor groen licht en een nieuw recept. En ik wil ook nog even vragen of we nou meteen doorgaan voor ICSI en of we dan nog dat chromosomenonderzoek moeten doen waar ik hier op ZP over lees.

Het is allemaal nog een beetje onzeker dus, maar ik hoop dat we gewoon mogen starten.

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zora, volgens mij hoef je alleen een chromosonenonderzoek te doen als het zaad onder een bepaalde kwaliteit is. Aangezien jullie eerst voor IVF zijn gegaan, zal het met de zaadkwaliteit nog wel enigszins meevallen, waardoor de kans op chromosonale afwijkingen minimaal is.
    Wellicht dat jullie ziekenhuis dit onderzoek dus helemaal niet bij jullie laat uitvoeren. Het gaat erom dat een slechte zaadkwaliteit kan komen door een afwijking in de chromosomen. Dit is in 5-10% van de gevallen het geval. Het hangt echt af van de zaadkwaliteit.
    Maar ik zou het zeker even navragen!

Succes meid!

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bedankt voor je reactie Sikki, dat stelt me enigszins gerust. Uiteraard ga ik het ook gewoon even vragen.

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik denk het ook niet hoor meid want zo'n onderzoek duurt ook heel lang, de uitslag in ieder geval anders hadden ze dat wel gezegd want dan zou je nu geen behandeling kunnen starten.

Ik ga mega voor jullie duimen!!!!!!!!!!!!!!

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wauw heb even je onderschrift gelezen...... vind 'm wel heel mooi, vooral misschien omdat ik zo op onze periode terugkijk maar ik kan met goed voorstellen dat je daar nu juist ook kracht uit oefent!

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ja, ik haal daar veel kracht uit. Vind het een hele mooie tekst. Het is fijn als je christen bent dat je kracht kan halen uit je geloof. Maar soms ook moeilijk omdat je met het oog op je christen zijn met een goed geweten je behandelingen moet overwegen en omdat je soms ook wel teleurgesteld bent in God. Vooral nu er weer een stel door de pil heen zwanger zijn die hun leven niet op orde hebben. Dat begrijp ik dan echt niet....maar we moeten het niet proberen te begrijpen denk ik, dus bid ik voor kracht en acceptatie en dat ik ook blij mag zijn voor hun. Want nu voel ik van alles behalve blijdschap.

Maar goed ik draaf een beetje door.....

Deel Deze Pagina