spannend zora! even slikken ook, ICSI, maar... dan meteen wel de hoogste kansen! morgen al spreken? en misschien al beginnen dit jaar? ik hoop zo voor je dat al je geduld en je dapperheid beloond worden! knuf
Tjee Zora, nu dus ICSI! Heel veel succes met je gesprek! Ik hoop dat je heeeeel snel mag starten!! Duim voor je!
Fijn dat je met de FA gesproken hebt en dat je nu zekerheid hebt wat betreft ICSI. Succes morgen, hopelijk kun je snel weer door!
Ik lees dat je ICSI gaat doen, ik hoop dat jullie heel gauw mogen beginnen! Dikke knuff en veel succes met alles, liefs Mounia
Wat een goed nieuws. En weet je, we hebben ook een keer ICSI gedaan en toen hadden we 90% bevrucht. Dus ik heb goede hoop voor je. Heel veel succes met het gesprek vandaag, ik houd je in de gaten.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!! Sorry, dat moest er even uit. Ik moest vanochtend om half negen in het ziekenhuis zijn. Het is normaal nog geen 30 min rijden, maar aangezien de sneeuw ben ik vroeger vertrokken. Ik was er alleen pas om 9.15 uur, na bijna 1,5 in de auto te zitten en stil gestaan te hebben. Terugweg was ook weer drama. Was pas om 11.00 uur op mijn werk en nu alweer pauze haha. Anaway, waar ik al bang voor was is geschied. We kunnen pas in januari gaan starten. Dit is nu het schema wat we krijgen: 17-12 (vandaag dus) starten met Provera (omdat we niet willen gokken dat mijn cyclus weer 49 dagen gaat duren). 11-01 ergens hier ongi worden en starten met de pil 29-01 naast de pil beginnen met Decapeptyl 05-02 stoppen met de pil doorgaan Decapeptyl 12-02 starten met 100E Puregon (Puregon is verlaagd ivm hoeveelheid follikels laatste keer) 19-02 eerste FM 24-02 rond deze datum de punctie Dus helaas een maand later dan ik zelf gepland ad. Goed ik had er al rekening mee gehouden dus het is niet anders. Wel balen dat we 8 februari een week weg gepland hebben. We hebben gratis een midweek weg gehad dus moesten m al plannen. Ik had verwacht dat dat in de wachtweken zou zijn, maar niet dus, ik probeer nog wel even of we m kunnen verzetten. Helaas nog even wachten dus. En nog 2 x ongesteld worden en daarna hopelijk voorlopig niet meer. Ze gaf ons wel goede kansen met ICSI maar ja, dat zeiden ze met IUI en IVF ook. Hoewel ik zelf wel het gevoel heb dat we nu echt een kans krijgen. Maar ik ben ook wel bang omdat ik weet hoeveel er nog fout kan gaan. Maar ik probeer de moed erin te houden! Eerst maar het jaar uit knallen dan en maar eens goed doorzakken met de champagne en wjn.
@zora, spannend meid....jammer dat je niet meteen kon starten, maar ik duim voor jullie dat 2010 een top jaar wordt!! dikke knuffel!
Wat balen dat je pas in 2010 kan starten. Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuwe methode. Op naar een 2010 beeb meis!
Kan me goed voorstellen dat je baalt, zeker nu jullie er echt weer aan toe zijn om verder te gaan. Tja en de angst.... zo begrijpelijk maar toch... een andere weg die gewoon jullie weg moet zijn!!!!!!!!!! Ik ga heel hard voor jullie duimen!!!!!!!!!!!!!!!! En we worden gewoon beide mama in 2010 afgesproken!
He meid ik kwam even bij je gluren. Verdorrie! dus het wordt weer langer dan gehoopt. Wel dus icsi, spannend. Ik ga zo onwijs voor je duimen. 2010 wordt het jaar hoor! Ik wil zo graag nog samen zwanger zijn. Maar zoals je zegt, ga jij eerst maar eens flink doorzakken met de feestdagen, wie weet is dat voorlopig de laatste keer... Knuffel
he meis.... jemig moet je nog langer wachten.... ik denk dat je niet te sceptisch moet zijn over wat ze zeggen over een goede kans.... ze hadden nog nooit eerder het vermogen van de zaadjes om te bevruchten bekijken.... dus dan denken ze natuurlijk met iui en ivf dat je een prima kans maakt... gelukkig bestaat er isci.... en dat pad ga je nu ook volgen.... ik hoop dat je met oud en nieuw alle stress en spanning van afgelopen jaar heel eventjes weg kunt stoppen en even lekker kan genieten... en dan word 1 januari het begin van een nieuwe reis.... 2010 word zonder meer een heel erg spannend jaar.... xxxx jose
zoralief! jemig, wat een lang traject hebben ze voor je bedacht! MOK! ik snap dat je dat echt niet tof vindt. kan dat niet wat eerder/korter allemaal zeg... hmz, nee blijkbaar. na, wat dan te doen in de tussentijd? ik zou zeggen: wijn drinken met kerst, champi met oud&nieuw. dit geheel in fashionably zorastyle. dan- voorbereiden zowel lijf als geest... gezond worden, zorgen eruit kieperen, en vooral: diep adem halen. poe! ICSI is een grote stap, maar, en: ICSI geeft de meeste kans. IUI en IVF blabla, ja ja, dat hebben we inderdaad gehoord. wat stellen die opmerkingen weinig voor he, als je opeens ' aan de ICSI ' moet. ik dacht echt: halloo, als we nu opeens ICSImateriaal zijn, waarom heb ik dan in follikelnaam 6 IUI's gehad? protocol-kul, dat is het . maar begin (ja ik noem het toch maar begin ) 2010 mag je beginnen, en dan ga je ervoor!!! ik heb er vertrouwen in voor jou meisje. succes!!!!!!! kerstsmak.
Hey Zora, Tjee, wat moet je lang wachten. Vind het ook stom dat het niet sneller kan, we moeten altijd al zolang wachten. Heb er eigenlijk nog het meeste moeite mee, dat anderen dat dan voor je bepalen. Maar goed, het is helaas niet anders. Hoop dat de tijd een beetje snel gaat. Dikke knuff!!!
Bedankt meiden! Ik ga zeker genieten met kerst en oud en nieuw! Maar denk dat ik om 12 uur moeite zal hebben met mijn tranen, vooral na een fles champagne. Voor nu....lekker weekend vieren!
och nee lieve zora, nog langer wachten!!!! Dit kan toch niet waar zijn Ik wil je een hele dikke knuffel geven. xxx
lieve zora, mooi en toepasselijke handtekening heb je in je onderschrift staan.....mijn duimen draaien dat onze kinderwens in 2010 in vervulling kan gaan!!
Lieve Zora, wat balen dat het wat langer gaat duren dan je had gewild! Je bent er met dit schema wel lang mee bezig, maar ik ga superhard voor een goede afloop duimen! Geniet lekker van de feestdagen!
he meiske, Kom even kijken hoe het met je staat.....pffff ze stellen je wel op de proef zeg, wat een lang schema. Ik kan me goed voorstellen dat je hier helemaal niet op zit te wachten! Hele dikke knuffels van mij en ik ga net zoals jij aan de wijn met kerst en aan de champie met O&N.....lekker zatjes worden. Ik zal aan je denken. xxxxxxxxxxxxx
lieve Zora, Net een hele poos je forum zitten lezen! Wat een verhalen zeg! Wat een spannende tijden heb jij al moeten doorstaan, vreselijk. Ik hoop zo voor je dat de ICSI een succes gaat worden! Als ik me niet vergis een van de eerste keren dat ik lees dat je er een goed gevoel over hebt. Dat moet wat zeggen toch? Het is je in ieder geval van h♥rte gegund! Een hele dikke knuffel en opnieuw ook hele veel sterkte voor de komende tijd. Maar eerst: champagne! ster *