***Zora in de MMM***

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zora, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Lieve Zora, ik heb bij IVF/ICSI een stukje geschreven: ook voor jou!!! Ik wens je al het geluk in 2010!!!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve meid, voor jou ook een heel gelukkig en vruchtbaar 2010 en dit jullie jaar mag worden!!!!

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    lieve Zora,

ik heb als eindejaarswens dat 2010 jullie jaar mag worden!!

4. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meid,

Kom even kijken hoe het met je is!
    Ik hoop dat al je wensen in 2010 uit mogen komen!
    Dikke knuff!

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

lieverd hoe zit het met je schema? ik leef met jullie mee he!

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank je meis! Schema is al rond ik ben al bezig met de pil. 29-01 begin ik weer met de Deca, 5-2 stop ik met de pil en uit mijn hoofd komt daar 12-2 de Puregon bij. 100E maar dit keer omdat ik vorige keer zo veel follikels had. 19-02 de 1e Fm en de punctie is gegokt op 24-2. Dus ben benieuwd.

Voor jou de laatste loodjes he?

7. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Lieve Zora,

2010 is begonnen en ik wens en bid je veel geluk en gezondheid toe en een zwangerschap! Gaan de dagen wel een beetje snel nu?

Liefs, Appie
    PS: mooie tekst als onderschrift!

8. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Ook ik wens jou al het goede en met name een super vruchtbaar 2010!!!!!!!

Liefs Mounia

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi zora!
    ik kwam je even een houdmoed&houdvol knuffel geven.

en wat zie ik nu?
    MOUNIA!
    jij wonder!
    :D

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bedankt meiden! Ik kan wel een beetje moed gebruiken nu. Na de feestdagen en met dit donkere weer vind ik het moeilijk om hoop te houden. Dat komt wel weer, dat weet ik zeker, want ik ben een vechter. Maar nu even een verdrietige periode. Is soms ook wel goed.

Ik heb twee weken geleden Wii Fit met Balance Board gekocht, dus ga me vanavond maar eens lekker uitleven denk ik.

En we zijn bezig met een beetje rondkijken voor de vakantie, is ook leuk. Maar wel weer moeilijk want we weten niet of we dan zwanger zijn en wat we dan willen. Het is lastig dat je niets in je leven kan plannen door dit hele gedoe. ;)

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    is ook lastig he.
    je wilt niet dat t je leven beheerst maar het is gewoon het belangrijkste....
    misschien is vakantie, goed getimed ;), wel heel erg lekker voor jullie. beetje zonvangen en in de zee dobberen?
    of een mooie stad?

dat je nu wat down en dip bent hoort erbij. ik denk dat je daar ook aan toe ' moet ' geven soms.
    zeker als je al een stoertje en een vechter bent...

op naar de eerste en laatste ICSI! :)

12. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Lieve Zora,

Wat vind ik het ongelovelijk knap dat jij altijd zo lief kunt reageren wanneer er weer iemand zwanger is en het nog niet jou beurt is......
    Waar haal je de kracht vandaan.

Ikzelf vind het n.l zo lastig om mijn eigen gevoel uit te schakelen. Heb het er wel moeilijk mee
    Maar het zijn ook allemaal zulke lieve meiden.

Lieverd, ik vind het heel lief van je dat ik voor mag. Maar alleen op één voorwaarde. Dat jullie 1ste icsi in één keer raak is! ! !

xxx Maranka

13. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Lieve Zora, wilde je even een hart onder de riem komen steken. Gaat het een beetje met je? Ik hoop dat 2010 een heel mooi jaar voor je zal worden.

Heb je al een leuke vakantie gevonden? Gewoon doen joh, met of zonder beeb, gewoon op vakantie. Lukt je vast!! ;)

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen.
    De maanden nov/dec had je de feestdagen om naartoe te leven.
    En nu is dat voorbij, zit je aan de pil en is het wachten weer begonnen.
    Het is ook niet makkelijk allemaal en af en toe mag je even lekker dippen!

Meis, doe maar lekker rustig aan, verwen jezelf maar eens lekker.
    Laad jezelf maar goed op voor februari, dan kan je er weer met frisse moed tegenaan!

Dikke knuffel lieverd.

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Lieve meiden, bedankt dat jullie meeleven en altijd een bemoedigend woord klaar hebben. Dat heb ik zo nu en dan zo nodig! Zo houden we elkaar op de been. Waar zou ik zijn zonder jullie!

Ik ben weer een beetje aan het opkrabbelen. Of ik heb er echt vrede mee momenteel of ik heb onbewust mijn gevoel uitgeschakeld, maar vind het momenteel allemaal prima. Ben gelukkig niets aangekomen door de pil, maar moet erg goed op mijn eten letten. Dat gaat zo goed dat er zelfs weer een kilootje af is.

We gaan waarschijnlijk volgende week de vakantie boeken, eerst zouden we wachten tot na de ICSI, maar indrdaad zoals Nicoletta zegt, zwanger of niet we gaan gewoon. Het wordt waarschijnlijk Italie - Toscane en we willen dan met de auto gaan. gewoon eens kijken of dat bevalt.

Gister in de kerk ging de preek over wonderen. Je kon aan het eind gaan staan voor gebed. Dat hebben wij gedaan en er is gebeden voor een wonder voor ons, maar ook voor acceptatie en geduld, omdat niet alles op onze tijd gebeurd, ook wonderen niet. En ik moet zeggen dat dat me ook een stuk berusting gegeven heeft. Dat is goed geweest. We mogen een wonder verwachten, maar anderzijds zijn er misschien andere plannen die vor ons in het verschiet liggen. We wachten af.

Nog 18 daagjes en dan de 1e Deca. Het schiet al op......

Dikke kus voor jullie allemaal!

16. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meisje,

Kom even checken hoe het met je gaat.....ups en downs natuurlijk.
    Gewoon doen meis die vakantie, wij zijn vorig jaar in Toscane geweest, het is er super mooi......als je dadelijk zwanger bent heb je ook behoefte aan vakantie.
    Ik zit ook zo te dubben om eerst de ICSI af te wachten, maar ik ga binnenkort ook gewoon boeken.....we zien wel hoe het allemaal verloopt.

dikke knuf van mij.

x

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meis,

kom even in je eigen topic kijken hoe het met je gaat....
    gelukkig zijn de feestdagen weer voorbij en staat ons een heel mooi jaar te wachten!

enne lekker je focussen op de vakantie, heerlijk....even genieten, zwanger of niet!
    wij gaan dit jaar weer naar Kroatie, waarschijnlijk voor 5 weken

nou ik hou je in de gaten, en kom regelmatig even kijken

dikke knuffel

18. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    Kom even zeggen dat ik aan jullie denk, *knuff*

19. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hey Zora,
    Kom maar eens even weer bij je kijken. Ook met ups en downs dus. Fijn dat je in ieder geval al naar de vakantie kunt kijken. En inderdaad, gewoon boeken. Wij hebben het ook steeds uitgesteld, want STEL dat we dan zwanger zijn, of STEL dat we dan in een behandeling zitten. Nu zitten we weer met hetzelfde probleem. Maar ook wij gaan binnenkort maar eens serieus kijken. Als je in de mmm zit, ben je gewoon zo ontzettend toe aan vakantie. Dat heb je ook echt nodig.
    Dus over 18 dagen alweer de deca. Lekker veel afleiding zoeken, dan is het zo weer zover! Ik ga je volgen...

20. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hoi Zora... fijn dat je meer berusting hebt.... het moet zo vreselijk veel energie nemen..... en ook fijn dat er voor jullie gebeden is...
    nog 19 dagen.... en dan mag je weer starten....

ik vroeg me af..... heb je het er nog met de familie over hebt gehad na dat nare gedoe... of word er verder niet meer over gesproken... snap het als je het niet wilt vertellen hoor.... maar ik denk af en toe gewoon aan jullie en dan hoop ik steeds dat jullie familie jullie steunen.... vond het zo,n naar bericht toen...

en met de auto naar toscane gaan????? ik zeg "doen", wel of niet zwanger.... dat is toch gewoon heerlijk?????? voor mij begint de vakantie altijd op het moment dat je in die auto stapt.... heerlijk... vind echt dat het meer "op reis"voelt dan wanneer je 4 uur later uit een vliegtuig stapt.... lekker boeken meid.... jullie verdienen het zo ontzettend om gewoon heerlijk van de zon en elkaar ergens op een mooie plek te genieten...

xxxxx jose

veel liefs Jose

Deel Deze Pagina