schiet al lekker op zora, en mss al wel een weekje eerder beginnen, helemaal goed natuurlijk!!! en heb je goed dat je geen stop week hebt ingelast, dat is volgens mij ook niet de bedoeling. en gaan jullie er lekker op uit een paar daagjes? lekker , waar naar toe? fijn weekend alvast in rotterdam x lisa.
@ Maaike: Klopt ik heb de kijkoperatie oktober 2008 gehad. Is mij heel erg meegevallen. Het is een dagopname dus als alles goed gaat slaap je s avonds alweer in je eigen bedje, dan een paar dagen rustig aan doen. Ik zat ruim een week later alweer te paard ter indicatie. Pijn heb ik vrijwel niet gehad. Wel een beetje natuurlijk, maar niet heel erg ofzo. Als je nog specifieke vragen hebt roep je maar! @ Bedankt Lisa! Jij ook een fijn weekend meis! Komt weer een spannende tijd aan he? We gaan 8-2 lekker een midweekje naar Center parcs in Belgie. Heerlijk. Even relaxen en opladen. We hebben dat weekje gratis gekregen bij zonze nieuwe fietsen, was een actie, altijd leuk. @ MamaS: De 1e FM staat nu op 19-2 en de punctie rond 24-2. De FM gaat nu dus naar 12-2 en de punctie naar 17-2 (hebben ze een beetje afgeleid van de 1e IVF). Vrijdag 12 februari kunnen wij niet vroeg omdat we dan nog in Belgie zitten en s middags doen ze geen echo's. Als we de 1e echo pas na het weekend doen zitten we al op de 15e, dus wordt wel krap allemaal. Maar goed ik wacht maar af wat de arts zo zegt.
Hey Zora, Nog een paar daagjes en dan begin je met de deca. Spannend hoor! Wens je heel veel sterkte en succes en ik ga heel hard voor je duimen! Ik hou je in de gaten!
Hi Zora, ben ff niet geweest hier en zie goed nieuws!! Wat spannend allemaal! Ik ga echt superhard voor je duimen. Succes
Bedankt lieve meiden! Nog 2 daagjes. Denk dat ik mijn spuittijdstip maar ga verplaatsen naar half negen. Vorige IVF spoot ik om half tien en dan moet je die spuiten elke keer meezeulen met verjaardagen. Nu maar kijken of half negen beter bevalt. Overigens is het met de afspraak voor de 1e FM helemaal goed gekomen. Ik moet er vrijdag de 12e om 12.00 uur zijn. Is in principe niet gangbaar, maar ze maken een uitzondering voor mij. Wij zorgen dan dat we op tijd uit Belgie (Center parcs) wegrijden en gaan meteen aan bij het ziekenhuis. Goed geregeld dus gelukkig. Liefs Zora