***Zora in de MMM***

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zora, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    hey lieve zora is het een beetje meegevallen?

kus lindsay

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meiden,

Wat een lieve berichtjes allemaal. Ik lig nu lekker in de bank bij te komen. Was gister om 12.00 uur in het ziekenhuis, ben om 14.15 uur geholpen en was om 20.15 uur weer thuis en ben toen lekker mijn eigen bedje ingekropen was een beetje stoned door alle medicatie en de narcose. Ben wel een beetje misselijk geweest maar het viel allemaal 100% mee. Heb nog wat last van mijn buik nu, met zitten en lopen.

Ze hebben verder geen verklevingen ofzo gevonden wel bollen mijn eileiders op met doorspuiten van de vloeistof, wat ze bij de HSG ook zagen. We horen meer over een tijdje bij de fertiliteitsarts. We moeten de afspraak nog maken. Volgens de verpleegkundige pas over 2 maanden, maar mannetje gaat maandag bellen of het eerder kan.

Liefs Zora

3. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Fijn dat alles goed gegaan is. En ik duim dat je eerder terrecht kan want 2 maanden wachten is veel te lang!

4. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

heb je verhaal even in de andere topic geplakt. je weet dat ik aan je denk een van de 3 mama's on a mission!

5. Niet meer actief

Wat fijn dat alles goed is gegaan! Maar idd 2 maanden wachten is wel erg lang...ik hoop dat je eerder terecht kunt!

6. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meid,

Wat fijn dat alles goed is gegaan! Hoop dat je sneller terecht kan en niet lang hoeft te wachten!

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi Zora,

Fijn dat het vooralsnog allemaal is meegevallen.
    Laat je maar lekker verwennen dit weekend en doe vooral rustig aan.

Liefs Mieke

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Wat fijn om van je te horen en goed dat alles voorspoedig is verlopen!
    2 maanden wachten is wel lang zeg! Weet je uberhaubt al iets over waardoor dat opbollen kan komen? Ik heb er zelf nog nooit van gehoord.
    Lekker uitrusten nu en gauw weer aansterken he!

Liefs Tezzz

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Gelukkig is het meegevallen, goed uitrusten, rustig herstellen, neem lekker de tijd.

Op zich een goede uitslag dus! Gelukkig zeg! Ik vind dat er echt wel eerder een gesprek moet plaatsvinden, je zit nu vast met vragen hoe verder. Nou hopelijk zet je vriend maandag even een flinke zware stem op hihi.

10. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Ik ben blij dat het goed met je gaat! Probeer lekker rustig aan te doen...

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bedankt meiden!

Zo, mannetje heeft vandaag ziekenhuis gebeld en er was inderdaad iets niet helemaal goed gegaan. We hoeven dus gelukkig niet 2 maanden te wachten. Volgende week vrijdag staat de afspraak nu gepland en hoop dat we nu IUI.

We hebben nu onze eerste arts weer, die is terug van haar zwangerschapsverlof. Daar baal ik wel een beetje van, zij is nl. degene die elke keer doorhamert op afvallen en zelf proberen. Ben benieuwd....wat onze komende afspraak brengt....

12. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    goed dat hij gebeld heeft hoor

tja wat dat afvallen betreft dat is overal zo verschillend he
    ik weeg ook 82 kilo
    ben wel afgevallen maar dat was al voor het 1e gesprek en ben daarna nog van 86 naar 82 gegaan
    nooit is er iets gezegd over mijn gewicht
    heb er zelfs nog naar gevraagd!

ik hoop maar dat je snel aan de gang kunt
    kop op en laat je niet zomaar naar huis sturen met val nog maar wat af hoor!

liefs anna

13. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Hoi!
    Fijn dat je toch eerder terecht kan! Leek me al erg onlogisch.. En ik zou je zeker niet laten wegsturen met afvallen; dat zou echt raar zijn namelijk!
    Hoe voel je je nu?
    Liefs!

14. lieve Zora hoe is het met je?

15. Niet meer actief

Zora, fijn dat jullie toch geen 2 maanden hoeven te wachten...heel veel succes volgende week!

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Vind het ook vreemd dat ze zo zeuren over je gewicht. Ik ben kleiner en zwaarder en de gyn zei ook wel dat het beter was als ik zou afvallen, maar we gaan gewoon door met de behandelingen. Vind het heel vreemd dat ze het bij jou uitstelden... belachelijk zelfs!

Ik ga je topic iig volgen en hoop op snel goed nieuws!

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    gelukkig zeg! mag ik vragen in welk zkh je zit? bij ons is nml. ook een mindere arts terug van zwangerschapsverlof (gelderse vallei)

18. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Gelukkig kun je lekker snel al terecht! Succes volgende week bij de gyno!

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank jullie wel meiden!

Linda. ik loop in het Meander Medisch Centrum Locatie Elisabeth in Amersfoort. Is dus niet hetzelfde ziekenhuis. Misschien heeft ze 2 banen. :D

20. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Zora,

Wat fijn dat je als snel weer mag, echt super! En nu hopen dat je gelijk met IUI kan starten.

Deel Deze Pagina