Voel me alweer heel goed meiden, bedankt, heb vandaag weer voor het eerst gewerkt. Enise...jij hebt geen eigen topic of wel? Wil je elke keer bedanken voor alle adviezen en lieve berichtjes...dus bij deze. Heb er veel aan gehad en nog steeds.
Zora, fijn te horen dat het goed met je gaat en dat je al weer aan het werk bent. Is je eerste werkdag meegevallen?
Ja, had vandaag cursus, dus kon lekker rustig aan doen. Moet nu wel oppassen want heb het gevoel dat ik alles weer kan en dat mag natuurlijk niet. Zou het liefst morgen weer op mijn bijrijdpaardje zitten...nog maar even wachten.
Hoi hoi, Nee heb nog geen eigen topic Fijn dat je er waarde aan hecht, ben blij als ik je met zoiets kan helpen.. Veel liefsss..
Zora, ik wil je al vast heel veel succes wensen voor morgen...ik hoop dat alle uitslagen gunstig zullen uitvallen en dat jullie nu snel met IUI mogen starten. Liefs Naatje
Hey Zora, hoe laat moet jij morgen in het ZH zijn? ik om 11:00, anders kunnen we aan elkaar denken als we allebei evaluatie hebben. Veel succes iig. Liefs Hope
En nu onze uitslag. YES! We mogen beginnen! Ik moet wachten tot ik ongi word en dan op dag 3 beginnen met clomid en dan op dag 11, 12 en 13 voor follikelmeting en dan als alles goed is de insemenatie. YOEHOE! Alleen duimen dat eisprong niet op zondag of zaterdag valt zondag doen ze geen insemenatie en zaterdag hebben ze maar 2 plekken. Nooit gedacht dat ik blij zou zijn met IUI! Yes! Ik ben blij en verwachtingsvol en benieuwd en bang........
Zora, helaas heel herkenbaar dat je blij bent IUI...Nu op naar een IUI beebje, ik hoop dat je maar 1 poging nodig zal hebben!
Zora wat fijn dat je mag beginnen me IUI! Ik hoop zo voor je dat 1 inseminatie genoeg is om zwanger te raken! Jij bent nog langer bezig dan dat ik ben! Zoals het er nu naar uit ziet word het voor ons ook IUI ben ik bang. Leuk om te lezen dat jij ook paardengek bent
Hey Zora, jou gesprek was duidelijk heel anders dan de mijne, maar goed dat jij goed nieuws hebt gekregen. ( mijne was ook wel goed, maar helaas niks tastbaars) Eindelijk actie. Ik hoop echt dat je snel mag beginnen, en dat je niet langer op dat enorme wonder hoeft te wachten. Geweldig hoor lieverd. Liefs Hope
Zucht...hoe erg kan wachten op een ongi zijn? Normaal wens je je ongi altijd weg, terwijl je weet dat je toch niet zwanger kan zijn maar wel hoopt, komt die vervelende ongi toch plotseling en ben je verdrietig. Nu zit ik te wachten en hopen en die rotongi komt maar niet....