hi zora, hoop voor je dat je ongie snel doorkomt, zodat je mag beginnen met de iui. veel succes alvast
ongi kom )))))))))))))))))))))))))))))) ( straal straal) Ongi kom)))))))))))))))))))))))))))))))) En blijf dan 9 maanden weg Hope
Wat is het toch allemaal tegenstrijdig hè! De één wil dat de ongi wegblijft en de ander dat de ongi doorzet. In jouw geval hoop ik dat de ongi zich snel zal aanmelden! Je geduld wordt zo erg op de proef gesteld hoor! Ik hoop het beste voor je! Alvast een fijn weekend!
Zit je nog steeds in onzekerheid? Hopelijk wordt je snel verlost, stil staan is niet fijn. Hopelijk kun je snel verder!
Dank jullie wel meiden! Echt lief! Nog steeds geen ongi hier en lijkt zich ook niet aan te melden. Bij 40 dagen bel ik het ziekenhuis voor een kuurtje provera. Dus nog even geduld. Stilstaan is echt rot ja.
Hey Zora, Ik hoop voor je dat je ongi gauw gaat komen zodat je verder kunt! Dat wachten is ook alleen maar onzekerheid! Liefs, Wup
hai, Ben een tijd niet online geweest, mijn laptop thuis is kapot, dus ik zit nu stiekum op mijn werk bij te lezen.... Zie dat jullie voor iui gaan, wat fijn zeg dat er iets gaat gebeuren, en spannend ook. En die ongesteldheid, wat duurt dat lang weer. Het is altijd de omgekeerde wereld hè, als je wilt dat het niet komt dan komt het en als je zit te springen dat het komt dan duurt het weer super lang.... Iig heel veel succes, ga je morgen aan de provera? Mijn duimen draaien voor jullie en de rest op het forum...
Nog steeds niet ongesteld? Das echt balen als je zo graag door wilt! Bel je vandaag het ziekenhuis? Succes ermee! Liefs
Nee nog steeds niet heb het ziekenhuis gister gebeld en ze bellen vandaag terug, dan weet ik meer. Dan moet ik nog even een testje doen voor de zekerheid. Dus dat doe ik morgenochtend en daarna beginnen met Provera. Gister is mijn zus bevallen van een gezonde tweede zoon van 4200 gram. Jesse Lucas. Zeer korte en makkelijke bevalling. Was heel dubbel toen ik hem in mijn armen had. Blij en verdrietig. Alleen maar jongens tot nu toe. Mijn broer heeft er drie en mijn zus twee. Nu wij voor een meisje?
Hey meid, hoop dat je ongi snel komt! Echt vervelend dat je daar ook nog eens op moet wachten.. En idd voor de zekerheid testen, wie weet ben je wel zwanger En gefeliciteerd met je neefje Wie weet mag jij zwanger worden voor een lief meisje, zou wel leuk zijn!
Meiden, ik heb gisteren de provera gehaald en een zwangerschapstest, sta ik vanmorgen op en......ONGI! Niet te geloven, heb het echt niet voelen aankomen alleen eergisteren buikpijn maar dat leek meer op eipijn. Snap mijn lichaam echt niet. Ben wel blij, Begin nu vrijdag met de clomid dan meteen afspraak maken voor de follikelmetingen en dan waarschijnlijk over twee weken de IUI. En als het goed is valt het dus niet in het weekend gelukkig! Of mijn ei moet heel langzam groeien.
YES! meid ik voel je vreugde! hoe blij kan je zijn met een menstruatie he? Eindelijk kan je weer verder. Ik hoop over ongeveer 4 weken een mooie banner te zien! heel veel liefs ilona
gelukkig wat super zeg, nu kan je TOCH al beginnen, wat een oplzuchting zeg, nou gefeliciteerd hoor, we gaan ervoor!