Ik ben zo blij!!!! Ik had een vriendin opgegeven voor een kerstwens bij de albert heijn in samenwerking met rtl. Je kon dan een kerstpakket winnen ter waarde van 100 euro voor diegene. Nu kreeg ik vandaag telefoon dat mijn kerstwens is uitgekozen!!! Morgen kan ze bij de appie het pakket ophalen (helaas kan ik niet mee, want we wonen ver uit elkaar). Ben echt superblij, want deze vriendin heeft nogal wat voor haar kiezen gekregen, en verdient het echt! Heb haar ook net gebeld, zij ook superblij!! Mijn kerst kan al niet meer stuk!!!
Wow wat leuk.. Ben dan nu ook wel super benieuwd wat jou wens was voor haar en wat ze krijgt! Erg lief van je trouwens!!
wat lief dat je dat heb gedaan! En wat leuk dat je vriendin het zo enthousiast aanneemt, geweldig! goed gevoel he? geniet ervan!
Wat leuk dat je bent uitgekozen!!!!! Ik had ook meegedaan voor mijn zus, neem dus aan dat die niet uitgekozen is.. Heb niets gehoort!
Wat superleuk!!! Ik heb een vriendin opgegeven voor All You Need is Love maar daar nog niks op gehoord dus dat zal wel niks worden maar echt heel leuk dat je wens is uitgekozen!! Wat was de wens of is dat prive?
Ik had geloof ik niet zozeer een echte wens opgegeven, maar meer de reden waarom ik vond dat zij het verdienden. Vriendin is zwanger van nr 2, heeft ernstige bekkeninstabiliteit, waardoor in ziektewet. Man is chronisch ziek, kan ook niet werken. Vriendin is ook nog baan kwijt, omdat de winkel waar ze werkt opgeheven wordt.... Ze is de kostwinner thuis, dus echt heeeeeeel rot. Al met al ontzettend veel zorgen... Hoop dat ze de zorgen voor eventjes kunnen vergeten, en een toffe kerst hebben.
@ Duchess, jammer dat jou wens niet is gehonoreerd... Had even op internet gekeken, en de winnaars krijgen allemaal vandaag bericht... @ Ilseroc, wat voor wens had jij bij all you need is love ingediend dan?? Ben ook wel benieuwd!!
Mijn beste vriendin woont op de Antillen en haar moeder is een aantal jaar terug overleden, vader is 2 maanden terug kanker geconstateerd dus allemaal niet zo leuk...En omdat de tickets erg duur zijn kan ze niet zo maar even overkomen en vooral niet met kerst want dan zijn de prijzen helemaal duur dus vandaar dat ik all you need had geschreven, ik dacht ik probeer het gewoon Maar ja, donderdag komt all you need al op tv en ik heb nog niks gehoord dus ga er maar niet van uit Had wel leuk geweest, ik kijk ieder jaar en dan had ik nu in de studio gezeten hihi Hmmzzz, misschien moet ik het toch maar niet vertellen, half zp kijkt natuurlijk ook all you need, dan ben ik meteen bekend als ik wel ben uitgekozen met de brief whahaha
haha, te laat!!! Maar hoe dan ook, is superlief van je dat je haar hebt opgegeven zeg. Hoop echt je nog iets hoort! Maar inderdaad, het is nu al wel laat, wil het nog lukken...
Wat een leuk idee, is toch ook een flink pakket, van 100,- Zal ze erg blij mee zijn, tof dat je dat hebt gedaan!
wat fijn dat he gevt gewonnen. En wat geeft je viendin een goede en lieve vriendin dat je haar hebt opgegeven. Heel mooi zo voor de kerstdagen
Wat fijn en leuk voor je vriendin, misschien dat ze op deze "spontane" manier de zorgen en de stress een beetje opzij kan schuiven....en alsnog kan genieten van de kerstdagen. Ik had vriendlief ook opgeven....maar kreeg helaas geen telefoon . Komt hier ook een tv uitzending van of Want dit kon ik helaas niet wijs worden op hun site. Liefs