Al dagen wacht ik op een pakket van zooplus. Normaal 1-2 werkdagen met post nl maar het duurde langer omdat het via DHL zou komen. Afgelopen zaterdag gemist en zou vanmiddag terugkomen. Vanmiddag was ik er niet dus lag er een briefje in de brievenbus met dat het afgeleverd is bij de buren. Maar daar is het dus helemaal niet bezorgd Alle huizen aangebeld nergens is die bezorgd. Het gaat om ongeveer een pakket van 20 kg wat zeker in een grote doos moet zitten dat is toch gek ? Halfuur bij DHL in de wacht gehangen en toen werd de hoorn erop gegooid (18:00 uur sluitingstijd. :x ) Iemand hier ervaring mee?
Ik... We waren getrouwd en vriendin had me een appje gestuurd of ik al een pakketje hadden gekregen, paste wel Door de brievenbus. Dus ik naar de postbode of die een pakketje bij een ander huis hadden bezorgd. Zij zegt, ja...ik zag jullie naam staan maar een ander nummer en op dat nummer moeten wij bezorgen. Dus ik had al een hmm moment. Dus ik ga naar die buren, vraag of ze dat pakketje heeft gehad en ze begon heel zenuwachtig te doen. Ze sprak amper Nederlands en zei dat ze niks hadden gekregen. Dus ik spreek haar dochter aan die op de fiets passeert en vraag of zij wat heeft gezien. Zij zegt ook nee. Dus ik vraag aan me vriendin wat er in het pakketje zat. Er zat chocolade in met onze Namen en de trouwdag op. Dus en op het pakketje zelf en op de chocolade stond onze Namen. Dus ik weer daarheen ik zeg dat kan gewoon niet missen en t moet hier bezorgd zijn. Weer een nee. Komt ze later aan deur...sorry we hebben de chocolade opgegeten :-$ ik vond t toch rond uit asociaal omdat er onze Namen op stonden. Stond helemaal versteld... Misschien de tnt bellen en vragen wie het pakket heeft bezorgd, hoelaat en waar afgeleverd voor de controle
Helaas heb ik hier ook ervaring mee. Ook iets besteld bij Zooplus en dit werd bezorgd door Postnl. Er zat een briefje in de bus, bezorgd bij de buren. Maar deze was de gehele dag niet thuis. Diverse malen contact gehad met Zooplus, maar nee, het was echt bezorgd op dat nummer. Bij verdere navraag bij andere buren, bleek dat het pakket gewoon bij ons voor de deur gezet was. Een vd buren heeft dat gezien, een foto van gemaakt en binnen gezet. Alleen door omstandigheden kwam deze later bij ons dit melden. Ik heb Zooplus gemaild met de foto en dit is doorgestuurd naar de Postnl als klacht. Nooit meer iets van gehoord .
Ojee wat een gedoe ik dacht dat de verzender altijd verantwoordelijk was? Het gaat om een bedrag van 40 euro die ik overigens nog niet betaald heb (afterpay)
Wij hebben het ook eens gehad pakket bij de buren bezorgd nergens te vinden dus handtekening opgevraagd en ze konden het niet thuisbrengen wie er getekend had in ieder geval ik of wij niet ! Dus doordat postnl een fout heeft gemaakt en toch verzekerd is hebben wij het opnieuw verstuurd gekregen van dat bedrijf maar daar ging wel wat tijd overheen om alles op te vragen.
Hier ook gedoe met DHL gehad, kreeg ook bericht dat het bij de buren zou liggen; niks! Vandaag werd het bezorgd (een week te laat) en bleek dat ze een grote storing hadden gehad bij DHL. Rare boel! Hopelijk komt jouw pakket ook nog gewoon aan!
Wij hebben een keer gehad ook via Zooplus, maar dat was dan meer een fout ook van PostNL. Bezorgd bij de buren maar geen huisnummer opgeschreven. PostNL bellen, die zeiden ja dan ga je toch bij alle buren langs (woonden die tijd in een flat, en in ons portiek was niet bezorgd, in de hele flat 50 appartementen) dus gezegd dat het hun fout was en dat wij nu niet bij 49 buren gaan aanbellen om hun fout op te lossen. Dus gaven ze aan het probleem wel uit te zoeken maar dat kon wel 2 tot 4 weken duren!!! Uiteindelijk Zooplus gebeld en die hebben een nieuw pakketje opgestuurd.
Wij hebben het ook een keer gehad met een bestelling van Zooplus (goh wat is dat met hun zeg ). Toen was het pakket door postnl gewoon in de gemeenschappelijke berging gezet! Blijkbaar hebben ze gewoon geen zin om zware pakketten weer mee terug te nemen ofzo Hopelijk vind je je pakket snel weer terug!
Mag ik jullie dames allemaal de tip geven om bij bitiba te bestellen is ook van zooplus alleen dan goedkoper
Maar dat is toch niet de schuld van Zooplus, maar van PostNL? Zodra het overgedragen is aan het postbedrijf is het hun verantwoordelijkheid. Of ben ik nou een beetje dom? Ik bestel regelmatig bij Zooplus en nooit problemen gehad al gebruiken we hier uiteraard geen PostNL
Dom niet hoor Maar het is en blijft de verantwoordelijkheid van de verzender. Als een pakket niet is aangekomen, dan moeten zij het op gaan lossen met de vervoerder. Jij als klant zou je daar helemaal niet mee bezig hoeven houden. Als een pakket niet afgeleverd is, dan moet de verzender er maar voor zorgen, dat dit alsnog gebeurt. Of je je geld terug geven (incl. verzendkosten etc.)
Bij bitiba is het voer dat ik geef wel 1 euro goedkoper, maar er komt 2,99 euro verzendkosten bij. Wat ik bij zooplus niet heb.
Ik heb ook gedoe gehad met DHL. Stond op de track en trace dat het bezorgd was, maar ik had niks gekregen. Er lag ook geen briefje in de bus. Klantenservice zei alleen maat dat hun konden zien dat het bezorgd was. Ik bij de buren geweest waar wel eens wat gebracht wordt, ook niks. Uiteindelijk bleek het bij andere buren een eind verderop te liggen. :x
Hier ook altijd gedoe met DHL. Ben je een keer niet thuis dan ligt er een cryptisch omschreven briefje in de bus zoals bezorgd zoals bezorgd bij de oude buren. Kijk je op de site staat er een vreemde naam op wat niet hoort bij het huisnummer. Al een paar keer de hele straat afgelopen voor ik mijn pakje had. Levert een webshop alleen via DHL dan laat ik het bezorgen bij een servicepunt. Daar gelukkig nog geen problemen mee gehad.
TS, heb je nou alweer met DHL gebeld? Want anders heb je straks hetzelfde als gisteren: In de wachtrij staan en om 18.00 uur eruit gegooid worden.