zorg toeslag willen ze afschaffen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door prisje22, 26 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik stop hier. Het constant verdedigen van mijn mening heeft totaal geen zin. Met zijn alle tegen een is zo vreselijk makkelijk via een scherm. Jammer dat jullie zo doen tegen iemand die je niet eens kent en veroordeelt en beschuldigd. De meeste kunnen zelf niet zonder toeslag en zijn het er daarom mee eens. Stel je de andere kant eens voor want dat moet ik ook steeds doen.

Ik ben hier klaar.

2. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    sorry normaal tegenjou, nee dat kan ik niet meer, je bent te kwetsend over grote groepen mensen, en dan wil jij wel respect,
    respect krijg je alleen als je ook respect voor een ander hebt.

jij deeld je mening niet alleen je dringt het op, en wel met hele verkeerde voorbeelden die nog eens onwaar zijn. tja dan moet je niet raar opkijken als je niet meer serieus genomen word. ik doe dat niet meer in iedergeval.

oja dan heb je niet goed gelezen wij krijgen vrijwel geen toeslagen, zoals ik al schreef, maar ook de aanrechtsubsidie niet omdat IK wel zelf dat bij elkaar verdien en niet van de staat krijg.

3. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    when i knip in my fingers you wake up !

WAKE up!!!

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik weet toevallig dat heel veel die nu reageren helemaal die toeslagen niet krijgen hoor, of heel weinig.. we zijn gewoon niet zo afkeurend wat betreft de toeslagen.

5. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Mijn man moet tussen 23.00 en 04.00 beginnen (is bakker).
    En gaat dus op de fiets he, want we kunnen maar voor 20 euro in de maand tanken en dat gebruiken we voor de kinderen.

Hij moet een uur fietsen naar Tilburg en dan ook nog op onverlichte wegen, ik houd mn hart vast. We spreken ook altijd af dat ie een sms stuurt als ie gearriveerd is.

Justdakota: jij praat net een knikker.
    Je schrijft het allemaal zo gemakkelijk, maar je zou het allemaal eens moeten doen!

(je hebt het natuurlijk ook allemaal meegemaakt, weet je antwoord al).

6. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    +1!

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Trouwens, ik zit in dezelfde positie als jij. Ik werk niet, mijn man wel (reteveel ook).. en zou niet eens in me opkomen om te gaan mokken om het feit dat hij zoveel moet inleveren van zijn salaris. Hij doet dat zelf nog niet eens, laat staan ikzelf wanneer ik er niet eens voor hoef te werken.

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

*proest!!!*

Ohh en voor de goede orde..

Justdakota ik heb een vriendin die precies het zelfde zegt als jij alleen zij heeft nog nooit gewerkt.

En tegen haar zeg ik exact het zelfde.
    Dus heeft niks met pc schermpje te maken hoor.

Wil best wel een x met je ruilen hoor.
    Ga jij een maand leven zoals ik leef en anders om goed? Kijken of je dan nog zo makkelijk praat.

9. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Doe jij nou niet precies hetzelfde over mensen die toeslagen ontvangen??

Oja en niet iedereen die hier zo vel reageert krijgt toeslagen hoor.;) Het kan ook gewoon inlevingsvermogen zijn. Misschien kun je nog eens leren wat dat betekent ;)

10. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    (waar is de vind ik leuk knop):)

11. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798