Laat me raden. Je betaald zelf weinig. Dan zou ik het ook zeggen. Maar goed ben een beetje klaar met deze discussie. Geloof dat je beter minder kunt verdienen.
Stop dat alsjeblieft met dat geklaag, JOUW keus dat je haar brengt, kennelijk vind je het het geld waard.
Wij betalen 73 euro pm, hoogste tarief hier. Bijna iedereen betaald hier 20 euro of is gratis in mn zoons klasje.. maar mijn man verdient dus ook een stuk meer als die ouders. Het is enorm gezellig, leuke activiteiten, zou het niet willen missen en ben meer dan tevreden.. heb daar het geld zeker voor over en zou dus niet in me opkomen om dan te gaan zeuren.
Zeg, wil je ophouden met dat gespeculeer van je? Wij betalen het hoogste tarief, vallen net boven de grens, het is voor ons duur. Dus vertel mij niet dat ik niet weet waar ik over praat.
Ik heb alles over voor mijn kind. Stopt de rest dan met het goed praten van het uitkleden van de mensen met iets meer.
Tja je mekkert terug. Ik probeer een probleem van vele mensen te delen, maar helaas reageren die hier niet.
Hahaha was dat maar waar. Er zijn er zoveel die hier moeite mee hebben, maar mensen durven niet meer voor hun mening uit te komen omdat je meestal direct afgebrand word.
Ik heb er ook moeite mee. Ik begrijp niet waarom kinderen van arme ouders subsidie krijgen op de PSZ. Het is toch geen eerste levensbehoefte? Als het samenspelen zo belangrijk is, dan kun je je kind ook een ochtend met andere kinderen in de buurt laten spelen...gratis en voor niets. Snap die subsidie niet.
Ik denk dat je moet gaan kijken naar wat je hebt en niet wat andere mensen hebben of krijgen. Daar wordt je namelijk niet een leuker mens van. En wij zitten ook in de schaal waar het meest vandaan wordt gehaald en weet je, ik ben blij dat wij het zo goed hebben en geen geldzorgen enzo. Niet elke maand maar wachten totdat de toeslag is gestort omdat je anders geen boodschappen kan doen. Ik ben blij dat wij financieel onafhankelijk zijn (momenteel! je kan natuurlijk niet in de toekomst kijken) en ik ben blij dat er voor de mensen die wel afhankelijk zijn van toeslagen, dat vangnet er is.
ik kan het op het moment niet betalen ivm baanverlies en ziekte dus hopen dat hij met 3 wel heen kan als voorbereiding voor school.
Dat is balen dat het even niet gaat. Gelukkig heb je nog even kun je op de kleuterschool ook opbouwen.