Fijn is dat altijd he, wanneer iemand om advies vraagt, iedereen zijn zorgen uit en adviezen geeft en er vervolgens niet even 1 minuut de moeite wordt genomen om een update te geven
Weet jij wat er aan de hand is? Misschien vergeten, druk, internet eruit,ziek whatever? Beetje vreemd dat iemand zowat verplicht wordt om te antwoorden Ik heb ook wel eens een topic geopend die ik later door alle drukte vergeten was. Jammer dan, heb ook nog een leven naast internet hoor....
Stel je niet aan. Jij weet toch niet wat de reden is dat Ts niet reageert. Ze is sowieso niemand wat schuldig. Fijn dat ze adviezen kreeg, maar daar hoeft niks tegenover te staan.
Neuh inderdaad niemand is tot iets verplicht. Maar is wel erg vaak hier op het forum. Kan mij dan ook wel voorstellen dat mensen geen zin meer hebben om met iemand mee te denken. En geen tijd, ziek, vergeten, ja kan. Maar is wel erg vaak. Jammer.
Wat een bizarre situatie. Je hebt in mijn ogen sowieso geen hart voor je dieren als je je nestje van anderhalve week oud achterlaat om zelf op vakantie te gaan. Absurt dat deze zorg bij iemand anders neergelegd word. En dan ook nog zielig in een schuurtje met vlooien Hoop dat deze diertjes opgehaald worden en onder gebracht worden bij iemand die wel om ze geeft. Trouwens ook knap dat ze op vakantie kunnen als er zoveel schulden zijn. Samen met het bericht dat ze langer weg blijven zou ik haast denken dat ze niet meer terug komen.
Nou ik zit t net te lezen en ik denk :dat zijn ze Vijf jonge katjes en moederpoes gered door politie - RTV Rijnmond Zou mooi zijn als ze gered zijn!
Ts gaf in haar post aan dat het om 4 kittens gaat dus het lijkt me niet dat dit hetzelfde verhaal is.
Ik zou ook hen eerst benaderen als eigenaar en als dat niet werkt de dierenbescherming. Afschuwelijk zeg.
Sorry ik had even andere dingen, een jongetje van 2 die allergisch is voor muggenbeten en er mega veel last van had. Dus topic was me even ontschoten. Ga eerst alles eens doorlezen
Zal eerst even kort reageren van hoe en wat.. Er is weinig veranderd aan situatie van de diertjes helaas.. Dierenambulance gebeld, maar deze doen niets gezien de poezen en kittens gewoon een thuisje hebben. Verder de eigenaren nogmaals benaderd dat er echt wat gedaan moet worden, en mij eventueel geld moeten overboeken om wat tegen vlooien te halen, en kattenbakvulling en voer voor de kittens. Maar wel gelezen, geen antwoord en dag later alleen foto's en berichten van hoe mooi de omgeving is.. Aan de enveloppen te zien zijn er naar mijn idee financiele problemen, maar dan nog moet je er voor je dieren zijn. Naast kids staan ze hier op nummer 1 namelijk! Deze week een grote schoonmaak gehad in de schuur.. Kittens doen hun behoefte nog overal, want kunnen niet in de kattenbak komen (veel te hoog) en ik mag geen andere bak pakken (ik begon destijds met mijn nesje kittens in een afwastijltje en vanuit daar naar een kattenbak, wat erg goed werkte). Het is ondertussen zo erg met de vlooien dat mijn vriend en ik onder de vlooienbeten zitten.. Voor de zekerheid voor mijn eigen kat en hond nu wat gehaald van de dierenarts, hopelijk blijven hun vrij van. Ik ga nu alle reacties en tips lezen om te kijken wat wij nog kunnen doen om de diertjes te helpen..
Jeetje wat een situatie, arme beestjes. En het ergste is dat jullie er nu mee opgescheept zitten. Ik zou ook niet weten wat je nog kan doen. Misschien dat je de dierenpolitie nog kan proberen?