Hoi Dames, 2 dagen voor mijn NOD heb ik iets raars meegemaakt. Ik kreeg in ene een bloeding, het stroomde er echt uit, waterig heder rood bloed. Ik heb er toen een tampon in gedaan en toen ik die er 1 uur later uit haalde kwam er een soort stolsel uit, het leken wel allemaal draadjes aan elkaar zeg maar. Ik dacht nou eerder ongesteld geworden al heb ik normaal altijd wat ''dikker'' en donkerbruine menstruatie. Gister (dag2 dus) heb ik misschien 2 druppeltjes oud bloed verloren en vandaag (dag3) dus helemaal niks! ik vind dit zo raar. Ik moest eigenlijk dag 5 van mijn periode naar de gyn voor een ingangsecho ivm met IUI. Ik weet niet zo goed of ik vrijdag nu alsnog moet gaan? wat zouden jullie doen? Ik heb nog geen zwangerschapstest gedaan vanwege die bloeding. heb wel kramp enzo, kan het ook ontregeld zijn vanwege stress? ik ervaar wel stress op dit moment.
Ik zou sowieso voor een echo gaan, wie weet geeft deze wat meer zekerheid. Je kunt altijd een paar dagen later weer terugkomen. En idd even testen natuurlijk, want als je menstruatie echt uitblijft verder is er misschien wel iets anders aan de hand...
Hoi meiden, Bedankt voor de adviezen, zal even vertellen hoe het afgelopen is. Gisteravond kwam er een ovaal vormig rubber achtig ding uit, had dit nog nooit meegemaakt! Schrok me dood! Ik was blij dat ik alsnog de afspraak had laten doorgaan bij de gyn! Op de uitgangsecho bleek de cyste te zijn verdwenen, geknapt. Weet niet of het rubber achtige ding het was. Ik heb vloeistof in m'n baarmoeder dat rond blijft gaan waardoor ik zo een buikpijn heb. Ik mag deze maand niet beginnen met mijn IUI medicatie. vanwege de vloeistof kan ik dan veel pijn krijgen. De 21e dag van de cyclus gaan ze doormiddel van een bloedtest kijken of mijn ei is gesprongen (hormoonwaardes).
Wat heftig! hopelijk is dat rubberachtige dingetje iid de inhoud van de cyste. ik heb wel eens gehoord dat er de raarste dingen kunnen groeien in de cystes bij je eileiders, dus wie weet. Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt en dat je nu moet wachten. Hopelijk verdwijnt de vloeistof en de pijn snel!