Hallo, Ik ben op jacht naar een nieuwe stofzuiger. Max 75 euro. Veel snoer lengte. Met veel watt 2000 + en wat de zuigkracht niet verliest. Wat zijn jullie aanraders? Alle tips zijn welkom.
Ben zelf wel te spreken over de Dirt Devil stofuigers. Betaalbaar, goede kwaliteit. Heb er wel zelf eentje met een reservoir (dus zonder stofzuigerzak) Ze zeggen dat een zakloze stofzuiger zijn zuigkracht behoudt in tegenstelling tot stofzuigers mét zak.
Ik had zo'n zakloze dirt devil, wat een onding zeg. Ik heb nu een Siemens. Gewoon een met zak. Kostte 75 euro en snoer is lang genoeg om 1 stopcontact te gebruiken per verdieping.
Wij hebben de electrolux ergo shock 1800 wat op de onderkant staay model nummer ze352. Erg tevreden heeft 13 meter bereik en was rond de 75 toen we hem kochten. We hebben hem nu 3 jaar Edit iets duurder zie ik hier.. Dit is hem
Heb inmiddels al een paar jaar m'n dirt devil End at met 2 katten, hij werkt nog perfect :O Mijn vriend heeft zijn Miele stofzuiger meegenomen toenw e gingen samenwonen, en die staat boven. Dat vind ik weer een onding Zwaar, lomp, werkt totaal niet mee. Zal ook wel iets persoonlijks zijn welke stofzuiger je voorkeur geeft
Heb nu ook een electrolux, Nu iets van 4 jaar in gebruik. Slechte zuigkracht. Als de stofzak half vol zit zuigt hij een stuk slechter. Deze gaat naar boven en dan beneden de nieuwe.
Ik heb een AEG zonder zak. Ik ben er heel erg tevreden over, hebben hem een jaartje of 6 en doet nog prima dienst. Ik wil echt geen stofzuiger meer met zakken. De bak kiep je om in de container, evt onder de kraan in sopje schoonmaken, afdrogen of drogen laten en hij is weer bruikbaar. Dat laatste doe ik niet iedere keer. Heb ook een hepa-filter er in, ideaal als je allergie hebt.
Heb hem ook ideaal ding en zuigt erg krachtig ook al is de zal vol. Heb hem nu 2 jaar en nog steeds heel blij mee. Aanrader de stang is ook lekker lang voor lange mensen als ik handig.
Wat je ook neemt, neem geen aeg. Simpel weg omdat je dan over een jaar of drie/vier weer een nieuwe mag gaan kopen. Wij hebben nu de derde stofzuiger in drie jaar en dit keer geen aeg omdat ie zo snel stuk gaat.
Ik heb een numatic henry stofzuiger en is de beste stofzuiger die ik ooit gehad heb, verliest ook niets aan zuigkracht.
Zogezegt boven me buget, maar oh zo waard een miele Ik heb in de hh in de thuiszorg gewerkt en heel wat stofzuigers Een miele en nilfisk anders komt er nooit in..