Nee maar ze kijken wel naar wat je gewerkt hebt van maart tot nu toe. Bijvoorbeeld een flexmedewerker die maar 3 diensten gewerkt heeft al die tijd geven ze niet. We hebben ook zzp-ers in dienst die hebben er eigenlijk geen recht op maar die geven ze dan wel. En dat vind ik ook wel zo eerlijk.
ZzPers hebben er ook gewoon recht op hoor! Ze moeten natuurlijk wel een functie hebben die op 'de lijst' staat en een uurtarief onder de 89 euro/uur (ongeveer), maar dan kan een van de opdrachtgevers hem aanvragen.
O echt ik sprak een zzp-er en die zei dat hun er geen recht op hebben. Zag het ook bij een zorgmedewerker op instagram dat hun er geen recht op hebben. Dan heb ik niks gezegd
Gisteren bericht dat de bonus deze maand uitbetaald wordt. Wordt een leuke eind van deze maand. De bonus, eindejaarsuitkering én een extraatje omdat ik 12,5 jaar in dienst ben.
Yes! Net mail gehad. Ik krijg de zorgbonus! Ik ben echt even heel blij. Maakt het iets positiever allemaal.
Fijn zeg. Wij krijgen deze week bericht per post. Kom ik in aanmerking dan wordt die volgende week uitbetaald. Eerst nog even afwachten.
Er word gezegd dat wij hem morgen krijgen. Geen idee of ik hem krijg. Ik had van maart tot juni nog zwangerschapsverlof. We zien het wel.
Het is wel aangevraagd maar omdat wij als hulp in de huishouding in categorie B vallen (?????) is het nog maar de vraag of we het krijgen. Beetje tegenstrijdig want we vallen wel onder de vitale beroepen (WMO)
Jjjjaaaaaa! Totaal niet verwacht maar toch gekregen vandaag! Wel eerlijk verdiend hoor, hebben extra veel en hard moeten werken en clientzaken geregeld enz..
Oh daar heb ik niks over gehoord. Ik ben ook nog aan het wachten op bericht, ik weet wel dat de nieuwe zorgthuis en andere bedrijven het al hebben gehad..
Vandaag ontvangen. Toch een lekker bedrag. Wel apart dat ik met m'n 16 uur net zoveel krijg als iemand die 36 uur werkt......