Volgens mijn werkgever hebben sommige instanties de bonus al ontvangen! De overheid schijnt 13 weken echt als maximum aan te houden maar probeert het dus eerder.
Iedereen bij ons in het ziekenhuis krijgt in november de zorgbonus uitbetaald. Het ziekenhuis heeft de bonus zo breed mogelijk aangevraagd maar wil niet wachten op de toezegging dus betalen ze hem nu uit eigen zak. Ze vinden de criteria ook niet eerlijk, iedereen heeft ermee te maken gehad dus daar gaan ze geen onderscheid in maken.
Ik bedoelde echt dat instanties de bonus zelf al van de overheid hadden ontvangen, niet dat men het voorschieten aan de werknemers. Wel super fijn en netjes trouwens van jullie ziekenhuis!
Oh zo Nee dat hebben wij nog niet de verwachting was begin nieuwe jaar had ik begrepen Ik zie dat vele organisaties de bonus zelf al voorschieten
Grappig, wij willen onze hond juist laten dekken van de bonus de dekreu betalen. Dus, toevallig nog interesse in een labrador pup?
Wij hebben een dure offerte liggen voor een wandkast voor in onze nieuwe keuken dus de bonus gaat daarvoor gebruikt worden.
Zou hij willen dekken of een pup in huis erbij willen? Wij zijn nu eerst bezig met de erfelijkheidsonderzoeken, als daar iets uit komt dan laten we dr direct steriliseren ipv na de bevalling. @merah je moet inderdaad eerst goed bedenken wat voor ras je wilt. Zo hebben wij een super lieve hond, luistert perfect, zelfs als ze loops is loopt ze los omdat ze direct komt zodra ik dr roep. Maar zodra ze water ziet is ze weer Oost-Indisch doof. Dat is bij een hoop labradors het geval, zijn echte waterhonden.
Wij hebben zelf een labrador reu Maar die ga ik niet inzetten als dekreu, hij zou wel een hele geschikte kandidaat zijn maar er komt zoveel bij kijken aan DNA onderzoek. De vader van onze hond is Alkamhurst russel square, kan je op googelen, onze hond is echt identiek aan zijn papa hihi
Hier ook te horen gekregen dat iedereen hem krijgt. Ik had zelf gedacht dat ik hem niet zou krijgen omdat ik tijdens coronatijd niet heb kunnen werken ivm dat ik thuis zat met corona. Maar ja, die heb ik voor 95% zeker wel op m'n werk opgelopen ivm onbeschermd corona verdachte cliënten verzorgen met de nodige gevolgen. En nu weer een aantal van corona verdachte cliënten en huisartsen die het niet nodig vinden dat ze getest worden dus voor ons weer risico op besmetting... dus wat dat betreft vind ik wel dat ik hem verdiend heb