is dit normaal?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by beebielove, Oct 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beebielove

beebielove Bekend lid

Jan 18, 2012
    957
    33
    28
    Hi,

Ik stel waarschijnlijk een hele domme vraag (maar omdat ik het zelf niet weet stel ik hem toch maar).

Wij hebben afgelopen vrijdag een geslachts/ pretecho gehad, dit was helemaal super. Wat mij opviel was dat het gezichtje nogal een gekke vorm heeft. Neus en onderkaak staan in verhouding, oogkas/ voorhoofd erg ver naar voren.. Is dit normaal?

Ik hoop dat iemand mij hier een antwoord op kan geven. (zowel bij mijn man als bij mij staat het gezicht redelijk in een lijn, dus niet iets wat erg uitsteekt :))

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Volgens mij is dat bij alle kindjes op een echo zo. Je ziet hier de randen van het bot, hè? Witte lijnen zijn bot. Dus daarover heen moet je het vet en de huid er nog bij denken.

3. beebielove

beebielove Bekend lid

Jan 18, 2012
    957
    33
    28
    Jippie bedankt voor je antwoord, maar er zit toch maar een minimale laag huid/ vet op je gezicht tenminste bij mij voel je de schedel/ botten goed.. hihi

4. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    1,038
    0
    36
    NULL
    Hihi, ik vond ons kindje op de echo ook een heel vreemd hoofd hebben! Is helemaal normaal, heeft nog alle tijd om te groeien :)

5. beebielove

beebielove Bekend lid

Jan 18, 2012
    957
    33
    28
    @ babyliz, thnks. Het maakt ook helemaal niet uit hoe of hij eruit gaat zien natuurlijk.. maar hoopte alleen maar dat dit 'n beetje normaal was ;)

6. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

Nov 3, 2008
    1,066
    1
    38
    Ja dit is normaal.. :) dit had ik ook, en later zag ik dat iedereen dit had.

7. Peetj

Peetj Bekend lid

May 28, 2013
    753
    0
    0
    Mag ik je vragen wat het geslacht is? Ben me een beetke aan het verdiepen in de skull-theorie.
    Meisje?

8. beebielove

beebielove Bekend lid

Jan 18, 2012
    957
    33
    28
    Hi peetj, als t goed is n jongen ;) over iets meer dan twee weken de 20 weken guo... Maar het was vrij duidelijk te zien , zijn piemeltje ;)

9. beebielove

beebielove Bekend lid

Jan 18, 2012
    957
    33
    28
    Wat is de skull theory? :)

10. Peetj

Peetj Bekend lid

May 28, 2013
    753
    0
    0
    Schijnt dat je aan de vorm van de schedel zou moeten kunnen zien wat het geslacht is

11. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    dit is in princiepe normaal, maar ik zie dat jou kleintje ook net even bewoog op het moment dat de foto gemaakt werd, dus hierdoor lijkt het nog meer uitsteken, dit is uiteraard niet zo ik zie een perfect mooi mannetje ;)

12. beebielove

beebielove Bekend lid

Jan 18, 2012
    957
    33
    28
    Bedankt voor de reacties

13. beebielove

beebielove Bekend lid

Jan 18, 2012
    957
    33
    28
    @peetj weet niet of je dit nog leest maar je had gelijk het is n meisje ipv n jongen bleek gisteren tijdens de guo 😳

Share This Page