Zorgen/klachten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Poe, 27 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poe

Poe Lid

21 jun 2022
    95
    38
    18
    Hye iedereen,

Ik ben net heel pril zwanger (5w) van ons eerste kindje na lang proberen.

Ik weet sinds afgelopen vrijdag dat ik zwanger ben, ik had toen lichte krampen, na paniek daarover werd ik overal gerust gesteld en nu zijn de krampen weg en ben ik in paniek omdat ze weg zijn.
    Ook het opgeblazen gevoel is een stuk minder..

Ik heb verder weinig klachten tot nu toe dus het was wat mijn enige houvast.. Help?
    Ik ben mezelf vast gek aan het maken... :)

2. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    Geen zorgen maken om wel of geen kwaaltjes hoor, ik heb 2 gezonde kinderen en ik was bij beiden geen 1 dag misselijk, geen krampen, echt niets op een beetje moe na dan:rolleyes: is echt voor iedereen anders en de kwaaltjes kunnen ook per dag weer veranderen.

Poe vindt dit leuk.
  3. Plukdedag24

Plukdedag24 Actief lid

30 jan 2024
    318
    71
    28
    Vrouw
    Ik ben net iets verder dan jij maar heel herkenbaar. De klachten kunnen echt per dag verschillend zijn.
    Geen zorgen maken hierom!

Poe vindt dit leuk.
  4. Lotch89

Lotch89 Lid

24 sep 2022
    53
    22
    8
    Vrouw
    Heel erg herkenbaar, ik ben nu 5.2 en mijn klachten verschillen per dag. Ik heb ook geen krampen meer. Alleen af en toe gevoelige borsten, maar ook dat verschilt per dag. Het maakt je erg onzeker. Wanneer heb jij jouw eerste echo?

Poe vindt dit leuk.
  5. Poe

Poe Lid

21 jun 2022
    95
    38
    18
    Normaal op 18/3. Spannend allemaal...

6. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Heel herkenbaar hoor! Ik heb deze keer eigenlijk alleen voor mijn NOD en tot een dag of 2 erna kramp gehad. Kwaaltjes kunnen echt komen en gaan :) Het enige wat hier continu aanwezig is, is mijn vermoeidheid en mijn borsten die wel gevoelig blijven, maar op sommige dagen is dat ook weer minder.

Poe vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina