Hye iedereen, Ik ben net heel pril zwanger (5w) van ons eerste kindje na lang proberen. Ik weet sinds afgelopen vrijdag dat ik zwanger ben, ik had toen lichte krampen, na paniek daarover werd ik overal gerust gesteld en nu zijn de krampen weg en ben ik in paniek omdat ze weg zijn. Ook het opgeblazen gevoel is een stuk minder.. Ik heb verder weinig klachten tot nu toe dus het was wat mijn enige houvast.. Help? Ik ben mezelf vast gek aan het maken...
Geen zorgen maken om wel of geen kwaaltjes hoor, ik heb 2 gezonde kinderen en ik was bij beiden geen 1 dag misselijk, geen krampen, echt niets op een beetje moe na dan is echt voor iedereen anders en de kwaaltjes kunnen ook per dag weer veranderen.
Ik ben net iets verder dan jij maar heel herkenbaar. De klachten kunnen echt per dag verschillend zijn. Geen zorgen maken hierom!
Heel erg herkenbaar, ik ben nu 5.2 en mijn klachten verschillen per dag. Ik heb ook geen krampen meer. Alleen af en toe gevoelige borsten, maar ook dat verschilt per dag. Het maakt je erg onzeker. Wanneer heb jij jouw eerste echo?
Heel herkenbaar hoor! Ik heb deze keer eigenlijk alleen voor mijn NOD en tot een dag of 2 erna kramp gehad. Kwaaltjes kunnen echt komen en gaan Het enige wat hier continu aanwezig is, is mijn vermoeidheid en mijn borsten die wel gevoelig blijven, maar op sommige dagen is dat ook weer minder.