zorgen maken of niet?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lobke, 22 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lobke

Lobke Lid

2 okt 2006
    9
    0
    0
    Utrecht
    Bij ons op het werk wordt de afdeling verbouwd.
    Nu is het al voorgekomen dat ik aan het werk moet in een kamer die net geverfd is. Hier maak me al heel veel zorgen over....dat ik al teveel chemische rotzooi heb ingeademt(dat was met 7 weken ik ben nu 10 weken).
    Maar er komen in feb/maart nog twee kamers aan die verbouwd gaan worden. En ik krijg hier nu al buikpijn van....wat moet ik hier nu mee?
    Ik durf het ook niet echt te sprake te brengen. Nu ook nog niet omdat nog niemand weet dat ik zwanger ben.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Lobke,

ik zou me niet teveel zorgen maken daarover.
    Als je het vervelend vindt om in zo'n ruimte te moeten werken dan kun je dat tegen die tijd aangeven. Inmiddels weten ze dan toch wel dat je zwanger bent. En er moet dan ook een alternatief aangeboden worden. Maak je geen zorgen en bespreek het gewoon tegen die tijd.

Mirjam

3. Lobke

Lobke Lid

2 okt 2006
    9
    0
    0
    Utrecht
    Dus ik hoef me ook geen zorgen te maken dat ik al in een geverfde kamer heb gewerkt? 1 dag toen ik 7 weken was.

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Nee hoor, pas als je elke dag in een verflucht werkt, bijvoorbeeld als je schilder bent, is er een groter risico. Wanneer je ergens bent waar is geverfd of waar geverfd wordt, zorg wel voor een goede ventilatie. Maar dat geldt ook als je niet zwanger bent. Geen zorgen dus.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina