Hey hoi, Er zijn hier vast mama's met een pas geboren baby. Kan iemand even een voetje opmeten. Heb slofjes gemaakt maar die zijn 6 cm! Is dat niet veel te klein Kan het me niet meer herinneren ... Hoop van jullie te horen.
ik zou het niet weten, baby is hier 11 mnd, maar de ene babyvoet is de andere niet he? Mijn jongste had bij de geboorte al een voet maat 6 mnd, hij past nu bijna de sokken van zijn zus, die bijna 3 is en maat 25 heeft, hij zit rond maat 22/23 Wel uitzondering natuurlijk, maar ik zeg het maar even.
ik denk dat het te klein is...bij aapies schoenen zijn de xsjes al 10,5 cm.. dus ik denk zeker dat je op minimaal 8 moet zitten. Maar ook hier geen pasgeboren baby om te meten
@mamabri natuurlijk begrijp ik dat ook dat niet ieder kind hetzelfde is. Daarom dacht ik hier minimaal 5 antwoorden te krijgen en daaruit een gemiddelde te kunnen halen.
Thks daar kan ik natuurlijk ook bij kijken. Dacht dat ik het zelf wel in kon schatten maar zie dat het toch echt te klein is!
hij is niet pasgeboren meer maar we hebben toen hij een week oud was met verf een voetafdruk gemaakt en die heb ik net even voor je opgemeten: 7,5 cm.
Even voor de grap opgemeten mijn baby van 11 mnd 13 cm, mijn peuter van bijna 3 14 cm hahahaha, grote voeten he?
Ik ga voor 9-10 cm dan kan uk ze in ieder geval langer dan een week aan. Als er ook nog sokjes in moeten wordt het wel erg krap. Dank voor het opmeten dames!
Hier zijn mijn zoons geboren met maat 19 en 18 en dochtertje met maat 17. Mijn meisje had met 8 mnd al 21 en nu met 14 mnd heeft ze al ruim een mnd maat 25. Haar voetje is nu 16,4 cm lang.(mt 25 a 25,5) Ze leeft op grote voet voor haar 14 mnd oud. Maar haar broerz hadden toen al mt 27 en 26. Dus bij haar valt het nog best mee
Dochter word maandag 8 weken. Haar voetje net opgemeten van hiel tot grote teen is die is maar 7 cm zei had je slofjes dis gepast