Onze vent van 2,5 maand is lang en smal. Ik heb tot nu toe alleen rompers van de HEMA gehaald, die van 2 voor 5 euro. Lengte 62-68 is tekort, zit nog erg ruim om zijn lijfje. Natuurlijk ook 74-80 gehaald, maar dat zit nauurlijk helemaal te ruim. Wie heeft hier ervaring mee en weet welk merk/winkel lange, smalle rompertjes heeft?
ik vond bij een smal kindje petit bateau, maar ook c&a en h&m fijn. Deze hebben ook losse maten dus bijv. maat 68. c&a valt klein dus daar heb je misschien al 74 van nodig dan .
De losse rompers van de hema vind ik altijd erg fijn. Die zijn heel stretchie en kunnen wij altijd heel lang mee! Ze zijn wat duur, 5 a 6 euro per stuk, maar ik vind ze echt de moeite waard.
Hier ook een lange smalle baby. Ik gebruik rompers van prenatal. Die zijn wel iets wijd maar t valt mee en de lengte is super! Ook heb ik wat rompers gekregen van zeeman en die waren ook lang en smal. Petit bateau is wel heel duur....
Hema idd! ze zijn duur maar gaan lang mee en zitte perfect! mijn dochter is ook lang en dun en dit zijn de enige rompers die mooi passen
Oja, mijn kids zijn niet lang en juist dikkertjes als baby. Maar die rompers van hema (stretch) kunnen alle kanten op..!
Idd de stretch rompers van Hema! Die andere waren voor mijn zoontje ook te kort maar deze zijn echt fijn.
Hier ook geen andere rompers dan die van de Hema vanwege de stretch en goede kwaliteit. Alhoewel ik laatst ook van de C&A een paar heb aangeschaft met leuke vosjes erop. Die zitten ook wel okee en zijn ook lekker stretch.