zorgen maken?

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door Ann77, 2 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Sinds mijn bevalling moet ik regelmatig huilen en reageer ik primair en niet sensitief naar mijn partner (veel afkeuren als ik thuis van werk kom, ben negatief). Ik ben bevallen van een tweeling en nog een dochter van 2. Vooral sinds ik weer aan het werk ben is het heftig. Ik ben in mijn werk erg onzeker, het tempo ligt hoog en ik maak fouten. Mijn concentratie en geheugen zijn slecht.
    Is het gewoon inkomen of moet ik mij zorgen maken? Wie herkent dit?

2. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.273
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik herken het wel, bij mij was het de combinatie van ontzwangeren en slaapgebrek. Door het ontzwangeren vergat ik heel veel en kon ik mij zeer slecht focussen. Door slaapgebrek had ik een kort lontje en moest mijn man het vaak ontgelden.

Het korte lontje daar kon ik wat aan doen, regelmatig tot 10 tellen en mij heel erg bewust zijn van mijn gedrag. Vergeetachtig zijn kon en kan ik helaas niets aan doen. Met mijn werk doe ik mijn best, ik maak erg veel lijstjes en merk dat het langzaam steeds beter gaat.

Praat er over met je partner en kijk of je je werk efficienter kunt uitvoeren, of je een methode kunt vinden die je steun biedt. Veel sterkte en weet dat het beter wordt.

Deel Deze Pagina