Hoi allemaal, Ik ben nu iets meer dan 15 weken zwanger. Vanochtend heb ik een controle gehad (geen echo), en we hebben het hartje weer gehoord. Superfijn! Nu begin ik me een beetje zorgen te maken. De verloskundige probeerde namelijk om mijn baarmoeder te voelen maar dat lukte niet. Ik vraag me af of het kindje wel goed is gegroeid? Het lijkt mij namelijk zo raar dat je de baarmoeder nog niet kan voelen met meer dan 15 weken. Zij zei er verder niets meer over (praatte er wat over heen), maar ik lees overal dat je dat nu wel zou moeten kunnen voelen.. Volgende week vrijdag heb ik een pretecho ingepland, dus dan kunnen we onze kleine zien. Ik ben even benieuwd of ik me nou maar inprent dat het raar is, of dat jullie dat ook vinden? Liefs
Ik zou me er niet druk om maken, je hebt het hartje toch gehoord? Als de vk zich zorgen zou maken dan stuurde ze je echt wel door. Ik denk dat ze te vroeg is geweest met voelen, bij mijn verloskundige wordt dit pas na de 20 weken gedaan. Probeer het los te laten en geniet van je pretecho volgende week
Ja klopt, we hebben het hartje inderdaad gehoord. Ik werd er meer achteraf onzeker over. Mijn vorige (en tevens eerste) zwangerschap is helaas mis gegaan wat een flinke klap was. Ik ben daardoor nogal onzeker bij deze zwangerschap merk ik. Vandaar dat ik het even hier wilde checken