wie heeft er ook last van vochtverlies bij het buiten lopen in deze hitte. ik kan iedere keer men onderbroek verschonen het is dan echt nat (sorry goor). als ik binnen zit heb ik er geen last van. mientje
Hoi Mientje!!! Ik neem aan dat je zweet bedoelt? Daar heb ik inderdaad ook mee te maken. Hele natte plekken daar zeg maar door de hitte. Extra verschonen dus! Voor je het weet is de zomer voorbij. Komt goed! Groetjes Claire
ik heb t ook. Ahum. Ik kan wel blijven verschonen, is gewoon zweethoor in mijn geval. Doe nu keukenrol (drie velletjes haha) dubbel en overdwars in mijn onderbroek. Zo blijft mijn onderbroek iets langer droog hihi.
hier ook... een jurkje zit heerlijk... alleen nu met het zweten en plakken... beetje combinatie ook van afscheiding en vooral zweet.
Op het moment is het gewoon helder, echt zweet. Ik heb ook een poosje geleden witverlies gehad, bleek een schimmeltje, en dat is zo verholpen, even de h arts bellen voor een kuurtje.
Ja, dat is gewoon zweet. Had ik bij de vorige last van en nu weer. Echt genant!!!! Vaak verschonen, jurkjes of rokjes aan of een witte broek, dan valt het niet zo op. Want het is niet leuk als je lekker op het terrasje hebt gezeten en je staat op en.....
jep, zweet. fijne he.. onze temp. is hoger, vagina beter doorbloed, vaak ook nog opgezet.. resultaat zweten als een gek.. Zwemmen, inlegkruisje(of tena lady) als je op je werk bent ofzo , rokjes en schone broekjes.. Ik stem vandaag voor zwemmen.
Ja heel herkenbaar! Ze zeggen alleen: (bijna) geen inlegkruisjes gebruiken, dat kan het nog meer versterken. Werkt dat met keukenrol niet net zo? Ja.. vaak verschonen, niet fijn..!