Zorgen na CB digitaal met indicator

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bolle Buik, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Hallo Dames,

Na 5 testen te hebben gedaan van KV 2 voor 5 Euro allemaal positief vanaf twee dagen na NOD heb ik van de week 2 keer een test gedaan met de CB digi met indicator.
    Beide test geven aan 2-3 weken maar dat moet 3+ zijn aangezien ik nu op 6weken en 2 dagen zit???
    Wie herkent dit. Ik maak me nu een beetje zorgen.
    Terwijl de tests bij beide al binnen de minuut zwanger verscheen.

Is dit rede tot ongerustheid??

Over een week en twee dagen de eerste echo!!!

Groetjes een bezorgde Bolle Buik

2. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vraag me weleens af hoe de cb dat berekent, stel hij berekent het op je hcg-waarden. Maar jij maakt bv minder hcg aan dan een gemiddelde zwangere. Dan wijst hij toch de verkeerde periode aan?
    Maar goed alle testen zijn positief. Dus ik denk dat het wel goed zit.
    Bij de 1e echo berekenen ze tot op de dag wanneer de bevruchting heeft plaats gevonden, dus dan weet je in elk geval zeker hoelang je zwanger bent.
    Of je moet er 2 weken bij optellen, dus vanaf je 1e cyclusdag en telt deze test de weken vanaf de bevruchting? Dan bij elkaar genomen, kom je ongeveer wel in de richting.
    Succes,
    Gwen

3. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo'n digitale test geeft een indicatie van de zwangerschaps duur aan de hand van de hoeveelheid zwangerschaps hormoon in je urine.

Je bent nu zes weken zwager zeg je, ze gaan altijd uit met de berekening van de eerste dag van je laaste menstruatie maar als je pas twee weken daarna je eisprong hebt en de innesteling (waarbij je pas HCG gaat aanmeken) nog eens 5 tot 7 dagen duurt kan het goed kloppen dat de test op basis daarvan pas 2 tot 3 weken aangeeft.

Geen reden om je zorgen te maken hoor!

4. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    ik zou me ook niet teveel vast pinnen aan die indicatie ;) want het is maar een indicatie ;) meis ga lekker genieten van je zwangerschap! Als je bij je gyn bent geweest zal je het precies weten ;) geen zorgen maken meis is helemaal nergens voor nodig ;)

5. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    in de gebruiksaanwijzing staat duidelijk beschreven hoe je het moet "berekenen" en moet "bekijken" ik had toen ook staan 2-3 weken en dan staat er uitgelegd onder op de gebruiksaanwijzing dat je dan inmiddels rond de 6 weken bent!

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    geen zorgen maken.. tis maar een indicatie.. hier was het net zo....en zie me nu.. kind is er met geen mogelijkheid uit te branden!! ;)

Deel Deze Pagina