hoi, ik heb een vraagje. ik heb nu een aantal dagen wat bruinige afscheiding in mijn onderbroek. sávonds is het wat meer en een uurtej is het dan wat meer rood. heel gek s'ochtends en s'middags heb ik geen last van rood afscheiding. ik heb gniet echt buikpijn (menstruatiebuikpijn). en mijn bortsen doen gewoon wat pijn wat tijdesn de zwangerschap voorkomt. ik ben nu 5 weken. weet je wat dit is is? lieve
hi lieve, Dit bloedverlies kan komen door dat je baarmoeder mond nu heel goed is doorbloed en doordat je baarmoedermond wat kwetsbaarder is nin de zwangerschap. Door het groeien en door bewegingen kan er soms een haarvatje springen. Dit geeft het bloedverlies. Nog even spannend tot de echo! GEFELICITEERD imke
duurt dat dan zolang? ik heb het nu 5 dagen lang. het lijkt wel of het wat meer wordt. en mijn borsten doen nog wel pijn, maar iets minder. ik bne bang voor een miskraam. groetejs
Hoi lieve het bloedverlies wil niet zeggen dat het misgaat, ook het verdwijnen van de symptomen zegt niets. Maar ik kan goed begrijpen dat het erg spannend is. Vertrouw op je eigen lijf! Imke