ben bijna 12 weken zwanger Vanmorgen toch een beetje verschoten Ik had 1 keer wat bruinverlies bij het afvegen toen ik naar de wc ging Heb vanmorgen wel betrekking gehad wat moeizaam ging en pijn deed. Dus zal wel daarvan zijn zeker? Heb alle symptomen nog en gisteren hartje nog gehoord Steek utrogestan op en neem asaflow (bloedverdunner) Ben wat angstiger geworden na men miskraam
Ja, kan heel goed daarvan komen! Zelfs van zwaar tillen, heb ik begrepen. Edit: met een bloedverdunner kàn je makkelijker bloeden, bloedneuzen enzo
Ik heb dit ook gehad met 12 weken en daarna nog 3 keer. Kwam waarschijnlijk door blaasontsteking want Dat had ik al die keren toen ook.
Kan er - helaas - zomaar bij horen! Ik heb bijna mijn hele eerste zwangerschap af en toe bloed verloren.
Hey meid Spannende periode he! Ik ken je van het zwanger groepje van aankomende oktober. De keren dat het goed ging bij mij had ik juist bloed verlies en de keer dat het mis ging helemaal niks Misschien stelt dit je een Beetje gerust Het blijft spannend! Ik duim hard voor je dat alles goed mag gaan en dat je over een poosje je kindje in je handen mag vasthouden Dikke knuffel