Zwanger in eerste ronde, late eisprong?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by MvN, Mar 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Goedemorgen,

Ik kom net van de vk af voor een echo voor 8 weken.. Nou lig ik daar en kon ze het niet goed zien... Heeft ze het vruchtzakje opgemeten en die was 2.2 cm en volgens haar kwam dat overeen met een zwangerschap van 6.5 tot 7 weken..

Maar ik ben dus in de eerste ronde zwanger geworden en ik dacht mijn eisprong 30 januari te hebben ( heel veel slijm ) dus dan zou ik op zn vroegst 7 weken en 4 dagen zwanger moeten zijn. Die datum is ook de laatste keer dat we sex hebben gehad.

Is dit normaal? Want met een uitwendige echo zag ze niks dus moet volgende week terug komen

2. MvN

MvN Niet meer actief

Ik heb trouwens de foto in mijn album gezet..

3. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi Roos,

Het kan inderdaad zijn dat je toch een langere cyclus had, is lastig te zeggen omdat je nog maar net gestopt was met de pil. Maar de echo geeft aan dat je of minder ver zwanger bent of het is helaas niet goed. Maar geef de moed niet op en wacht even de volgende echo af.

Imke

4. MvN

MvN Niet meer actief

Maar is het dan ook mogelijk dat je uitwendig dan nog niks zie aangezien ik volgens haar 6.5 tot 7 weken ben?

Share This Page