Iets van zeggen? (Bovenburen)

Discussie in 'De lounge' gestart door Maxellera, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Sinds een week of twee draait de bovenbuurjongen redelijk harde muziek. Hiervoor eigenlijk maar sporadisch 'last' van muziek maar nu is het wel bijna dagelijks.
    Meestal stopt het wel tussen 10 en half 11 in de avond maar het begint wel al in de middag met soms pauzes. Ik weet niet of we er van moeten zeggen of niet? Misschien dat hij vakantie heeft en het tijdelijk is, en aangezien hij niet in de perken van overlast valt weet ik niet of we er over kunnen klagen. Het complex is wel heel gehorig (als hij zijn mobiel op een houten tafel heeft liggen en die trilt als wij in de kamer er onder zitten dan horen we dat al) dus hij heeft de muziek niet heel bizar hard, maar we horen het wel goed. Ook als de tv aan staat hoor je het nog op de achtergrond.

Sorry voor het lange verhaal maar ik weet gewoon niet of het onredelijk is er wat van te zeggen of niet ;). Bedankt voor het lezen!

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Je mag er zeker wel wat van zeggen hoor. Ik vind dat iedereen een beetje rekening met elkaar moet houden, vooral in een flat.
    Als je het op een vriendelijke manier vraagt, krijg je alles voor elkaar ;)

3. life

life Niet meer actief

Ik zou het fijn vinden als me buren dat zouden zeggen, misschien heeft hij het nirt door dat het zo erg te horen is bij jullie.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.833
    19.168
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Je kunt het toch gewoon even vragen? Eventueel inderdaad zo van "Goh, heb je vakantie want we horen je wat meer dan normaal?" Als het vakantie is en dus tijdelijk, zou ik het erbij laten. Anders even aangeven dat jullie het toch wel horen en kijken of jullie wat af kunnen spreken m.b.t. De tijden bijvoorbeeld.

5. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Nadeel is dat we hem niet vaak tegen komen dus dan kan ik niet zo snel zo'n 'goh' vraag stellen. Maar wel een goede suggestie :).

Rest ook bedankt!
    En nu nog de ballen krijgen om naar boven te gaan want ik ben een mietje ;).

Deel Deze Pagina