Hoi meiden, Het is midden in de nacht en kan niet meer slapen... Al enkele dagen ben ik bezorgd, maar dat slaat nu om in angst. Al vanaf week 17 voelde ik mijn kleine jongen bewegen. De bewegingen werden steeds duidelijker voelbaar voor mij. Echter voel ik nu al dagen (4 dagen) geen beweging meer! Nu weet ik dat dit om deze tijd in je zwangerschap nog niet je kindje hoeft te voelen, maar nu vliegt het mij ineens aan. Kan het komen doordat mijn baarmoeder wat hoger is gaan liggen? Dinsdag heb ik mijn 20 weken echo... moet ik deze afwachten of gaan bellen? Heeft iemand dezelfde ervaring? Wat zouden jullie doen?
Bij erge zorg zou ik als ik jou was gewoon even bellen. Stress is ook niet goed voor jou en de baby. Misschien dat ze dan even naar het hartje willen luisteren. Ook erbij benoemen dat je hier al een paar dagen mee zit oftewel je belt niet zomaar. Dus gewoon bellen! Sterkte
Gewoon even bellen en uitleggen. Als iemand daar wel begrip voor kan opbrengen is het de verloskundige Succes!
Inderdaad, gewoon bellen hoor! (Goed dat je t niet midden in de nacht deed, dat leek me minder geschikt) Ik voel mijn ukje overigens nog helemaal niet. Scheelt een hoop stress dus zo te lezen Hoop dat de vk je gerust kan stellen.
Ik zeg ook: bellen. Mijn vk heeft mij ook op het hart gedrukt: als je je ongerust voelt moet je bellen, beter te veel dan 1 keer te weinig. Er is altijd een vk die dienst heeft en dan met jou af spreekt of ze langs komt en wanneer. Het minste wat ze in jouw geval kan doen is even langs komen en luisteren met de doppler. Succes!
Zeker even bellen! Vaak mag je door naar het ziekenhuis voor een ctg! Succes! Hoop dat alles goed is!
Bedankt meiden! Ik ben gauw bang gezien te worden als een aansteller, maar daar dacht de vk anders over . Ik pak nu mijn spulletjes bij elkaar en krijg een extra echo. Zal jullie laten weten wat de uitslag is. Nogmaals bedankt!
Hartje al horen kloppen! Ukkie ligt heel diep, dus het was even zoeken. Krijg sowieso nog een echo, maar ben al behoorlijk opgelucht! Pfffff
Altijd bellen als je je zorgen maakt, niet twijfelen of denken dat ze je een aansteller vinden. Goed dat je langs bent geweest en dat alles in orde is
Op de echo was te zien dat de moederkoek ervoor lag en mijn knul lekker diep in mama's buik te spartelen. Dankzij jullie heb ik actie ondernomen en kan ik weer rustig slapen! Bedankt!