Ik wil iemand een uitvergrote foto kado doen. Nu twijfel ik tussen een afdruk op canvas doek of aluminium. Hebben jullie ervaring hiermee? Met name aluminium, ik weet niet of ik dat ooit gezien heb. Op canvas doek heb ik zelf ook. Wil in ieder geval iets anders dan een ‘gewone’ afdruk. Als jullie nog andere leuke ideeën hebben hoor ik het ook graag!
Ik heb hem van albelli vandaan. Hangt al bijna 3 jaar prima aan de muur. Dacht ook dat er destijds schroeven bij zat..
Ik ben ook opzoek naar een bedrijf voor een plexiglas of aluminium foto. Dus ik hoop dat hier een goede tip voorbij komt!
Ik heb zelf via VakantieVeilingen een bon gekocht voor een foto gedrukt aluminium. Toevallig staat de veiling er nog steeds op. https://www.vakantieveilingen.nl/producten/fotoproducten/foto-op-aluminium_40-bij-60-cm.html?utm_source=appshare&utm_medium=social_unpaid&utm_campaign=appshare Ik ben echt enorm tevreden. Staat nog steeds te pronken in de huiskamer. Wij krijgen ook veel complimenten erover. Mijn man is door zijn beroep zeer kieskeurig over drukwerk en ook hij is zeer tevreden.
Kennen jullie Topdoek?? Daar hebben ze leuke aanbiedingen zie ik net Iemand weleens wat besteld daar?
Wij hebben foto op aluminium, nog steeds heel blij mee. Weet je het interieur van degene, misschien dat dit de keuze makkelijker maakt?
Ik zou het niet op canvas doen Op mijn lichte foto’s op canvas hebben in de zomer muggen op gezeten waardoor er allemaal zwarte vlekjes op zitten nu Je kunt het niet schoonmaken Dus ik zou iets kiezen wat makkelijk af te nemen is