Ben even benieuwd , ik mag verlengen en vind de nieuwe toestellen van Samsung wel erg mooi maar M'n man heeft een Note 3 en ik heb een iPhone 5s en qua foto's maken zit er een heel groot verschil in snelheid ... Zodra ik op knopje klik maakt m'n tel direct de foto maar bij ML duurt t echt wel even (dan is zeg maar net dat leuke moment of leuke snoetje bij kind of vul maar in voorbij) Iemand die een nieuwer toestel heeft en me kan vertellen of dit inmiddels verbeterd is?
Ik heb net verlengd en een S5 en inderdaad snelheid is belabberd bij deze toestellen. Vriendin heeft een Iphone en die klikt achter elkaar foto's. Met de Samsung mis je steeds net die momenten die je vast wilt leggen vanwege de lange reactietijd...
Ik heb ook de note 3 en ga straks mooi weer terug naar iphone Fotos maken is inderdaad langzaam, van heel dichtbij ook onscherp. Apps sluiten hier uitzichzelf af en zijn vaak ook heel traag.
TS geeft juist aan dat de samsung de snelste van de 2 is. Ikzelf heb de S4 Zoom. Als je foto's belangrijk vindt zou ik hem zo aanraden, een zoomversie. Heerlijk. Alleen past hij niet meer in een klein zakje
S5 is enorm traag. Laatst 30 foto's gemaakt van mijn zoontjes op zo'n trampoline op de kermis, 1 foto was gelukt... De rest stonden ze niet op
Ik herken het helemaal niet eigenlijk, ik heb ook een s5 en krijg er prachtig scherpe foto's mee gemaakt.
Dit inderdaad... Ik had de S4 en nu weer voor Samsung gegaan, S5, vanwege de prachtige foto's die hij maakt. Misschien andere instellingen??
Ik heb een iphone 4s en man een samsung s5, hij maakt prachtige foto's met de samsung en mijn iphone maakt foto's van niks, qua camera vind ik dus de s5 beter dan mijn 4s iphone. Uiteindelijk sleep ik overal mijn mega camera mee naar toe .
Huh hier is dat juist andersom. Mijn iphone is traag en absoluut niet scherp (iphone 4) en mijn vriend zijn note 3 is supersnel en scherp. Ik ga ook overstappen naar samsung vanwege de foto's
Volgens mij staat Samsung juist bekend om de kwaliteit van de camera. Zou de S5 dan anders zijn dan de S4?
Ik heb de samsung Alpha en geen problemen met foto's maken hoor... Ik weet niet hoe snel de iphone is maar mijn samsung daar hoef ik maar op te drukken en klik daar is de foto. Of ik stel hem scherp en dan maakt hij automatisch een foto
Ik heb een Samsung gehad, maar volgens mij kun je ergens instellen dat de reactiesnelheid beter is. Voor actie foto"s oid