Zorgen om man

Discussie in 'De lounge' gestart door Stevierowan, 8 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.009
    14.670
    113
    Vrouw
    Oh maar dat begrijp ik goed zeg.
    Is met je moeder alles goed gekomen?

2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Ja, wonderbaarlijk genoeg wel, ze had meerdere schedelbreuken en hersenbloedinkjes. heeft lang geduurd voor ze was hersteld. Maar ze is zo goed als weer de oude.

3. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.009
    14.670
    113
    Vrouw
    Oh gelukkig. Het zal een spannende tijd geweest zijn lijkt mij.

4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Zeker, gebeurde toen ik 30 weken zwanger was. Maar stond er alleen voor, en ben ook enig kind. Dus waar je normaal dan een rustig verlof hebt en kalm aan kunt doen was ik alleen maar aan het mantelzorgen. Maar is het allemaal waard geweest want ze heeft bij mn bevalling kunnen zijn uiteindelijk met 41+6 :D dat was het doel.

Maarja, dan blijkt dus wel hoe makkelijk je daar dan zo'n associatie aan over houdt.

Zeebra en Zxcvb vinden dit leuk.
  5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Nou voel me wel een slechte partner haha, ik maak me zelden ongerust. Bedenk eerder: ach hij zal wel iemand tegen zijn gekomen/ergens blijven plakken etc. Ga ook rustig naar bed dan.
    Want het gebeurt regelmatig dat ie later thuis is dan ik verwacht. Wel ben ik soms geïrriteerd, omdat het dan soms bijv etenstijd is en ik dus alleen aan tafel zit met de kids zonder bericht. Maar dat is dus meer frustratie dan ongerustheid :p

6. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Heel herkenbaar, ik heb dit ook vaak. Mijn man is treedt vaak op en moet dan heel het land door rijden snachts. Soms met maar weinig slaap door baby. Als hij dan wat later is dan ik zou verwachten, dan maak ik me ook echt zorgen. Maar ook als hij bij een vriend is en op de fiets naar huis komt. Hij kan dan goed pas een uur nadat hij appt 'ik vertrek nu' vertrekken :rolleyes:.
    Fijn dat hij thuis is in ieder geval!

7. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.206
    1.260
    113
    Centrum België
    Hier is mijn moeder indertijd een paar uur vermist geweest. GSM ook plat en ze wist niet waar ze was... Uiteindelijk verward gevonden door wandelaars rond middernacht terwijl ze nog in de wagen zat en door de politie thuisgebracht.
    Heeft sindsdien nooit meer gereden en bleek achteraf dat ze dementerend was en dus volledig gedesorienteerd :(

8. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Ik ben ook zo hoor :p
    Maakte me zelden zorgen om mijn ex.
    Ik heb me in die 11 jaar 1 keer zorgen gemaakt.. hij had geappt dat ie onderweg naar huis was en 2 uur later was die er nog niet. (Werkte 40min verderop)
    Toen was ik ook wel pissig dat ie nog “even” met een collega had staan praten :rolleyes:

9. marais

marais Fanatiek lid

1 jul 2013
    1.482
    1.816
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar dat checken of er geen ongelukken zijn gebeurd. Ik zit dan alle 112 meldingen af te gaan.

Deel Deze Pagina