Snap wat je bedoeld vorige week had ik ook een vrij prive topic. En heb er nog moeite mee dat ik het geschreven hebt het is niet alleen mij prive maar ook dat van mijn zusje. Ik ben wel eens te impulsief hoort bij mij. Ook ik wil wel eens mijn verhaal kwijt en aangezien ik weinig mensen naast mij heb is zwp mijn uit laat klep. T.s soms moet je mensen hun leven laten leven meer dan advies kun je niet geven. Als je alles al aan gedragen hebt en ze doet er verder niks mee is het haar leven. De kans dat haar man straks weg gaat word wel zo groter. Veel mannen hebben begrip maar ergens houd het op. En dat kan ze alleen ervaren door het mee te maken. Als iemand geen oorzaak of gevolg wil starten dan is het zijn of haar keus ze is 35 las ik oud en wijs genoeg. En van bekende kun je soms minder aan nemen dan van vreemde meer dan advies kun je niet geven. Hoe moeilijk het ook is.
Hoe graag je het ook wilt geloven dat je icognito bent online is dat absoluut niet zo. Je gegevens zijn zo achterhaalt. En dus vind ik het nogal wat dat je het prive leven van je zusje, waar je haar zusje zelf al moeite mee heeft, zo online te zetten. Moest mijn zus eens wagen...
Jo, dat moet ze toch zelf weten? Waar bemoei je je mee? Jij zou het niet doen, nou zij wel. Klaar toch!
Ik kon ook geen seks hebben, bleek vaginisme te zijn. Heb bij een seksuologe gelopen en bekkenbodem fysiotherapeut en uiteindelijk is het goed gekomen, nouja goed... Ik kon seks hebben. Na de bevalling kon ik weer van voor af aan beginnen en daar ben ik nu mee bezig en stapje voor stapje gaat het weer beter. Ik raad je zusje aan naar een bekken bodem fysiotherapeut te gaan en dit niet zo te laten, je kunt je soms zo onvrouwelijk voelen als je geen seks kan hebben.
Wat Zonnebloem zegt; ik denk ook aan vaginisme. Een seksuoloog en ik denk ook een bekkenbodemfysio zouden met haar samen eraan kunnen werken. Laat haar eens zoeken op vaginisme.