Wanneer werd bij jullie de misselijkheid minder? Gebruik nu emesafene lijkt iets te werken maar dit is wel vermoeiend zeg..
Ik ben morgen 11 weken en het is er nu nog met vlagen niet meer de hele dag.. En eten moet ik gewoon doen en niet teveel over nadenken anders wordt ik misselijk..
Ik heb ook Emesafene gekregen, ben tot ruim 16 weken misselijk geweest (inclusief paar keer per dag kokhalzen/overgeven). Sindsdien geen last meer van gehad, alleen met vlagen nog wel eens misselijk. Ook kwam m'n normale eetlust na 16 weken weer terug, en de zin in koffie bv.
Ik precies hetzelfde als mijn bovenbuurvrouw. Ook aan de Emesafene gezeten maar voor mij deed het weinig. Ik liep de hele dag te kokhalzen en zeker 5 keer per dag overgeven tot 16 weken en toen van de 1 op andere dag was het weg. Nu komt het in vlagen nog wel eens terug maar zo heftig gelukkig niet meer. Het is zeker heel erg vermoeiend maar zo weinig aan te doen. Ik had altijd een fles limonade siroop/water bij de hand om dingen weg te spoelen en had het meest last van geurtjes en ben overal halve citroenen gaan neerleggen (koelkast, badkamer etc). Sterkte
Nu 7 weken en nog zoveel last van misselijkheid. Braken/kokhalzen vooral smorgens maar heb het zowat heel de dag door. Kan niet wachten tot dit over is en bij mij ok als ik eraan denk word ik gewoon weer misselijk blehhh
Bij de eerste werd het minder met 15 weken. Bij de tweede met 11/12 weken. Hoop voor je dat het nu eerder is, het is verschrikkelijk die misselijkheid.
Bij mij tot aan 9 weken misselijk maar niet overgeven.. toen eventjes minder geweest maar met 12 weken werd het ineens weer erger, inclusief overgeven... Heeft nog zo'n 3 weken aangehouden. Nu af en toe een vlaag en moet niet te lang wachten met eten...
Bij de eerste tot 17 weken misselijk geweest, inclusief braken. Nu bij de tweede telde ik de weken af tot week 17, jammer genoeg aan het overgeven geweest tot week 22, ben er pas net vanaf
Tot een week of 20 misselijk en braken. Dan op het einde nog een paar keer maar dan werd de maag wellicht gewoon platgeduwd of zo
Bij de eerste tot 9 weken daarna niet meer misselijk nooit gespuugd Bij de tweede tot 18 weken misselijk af en toe spugen maar beïnvloede mijn leven verder niet Bij de derde tot aan de bevalling regelmatig spugen veel misselijk maar met emesafene onder controle te houden Bij de vierde tot de bevalling elke 2 weken uitgedroogd dus week ziekenhuis opname, het beïnvloede niet alleen mijn leven maar ook die van mijn gezin en ouders en schoonouders ( 60 maal daags spugen was goede dag en emesafene en primperan hielp niet en te slap om de teen nog te kunnen wiebelen dus hele dagen voor dood in bed) maar vanaf week 22 ging het beter dankzij zofran ( geven ze aan mensen die aan de chemo zijn ).
Bij mij was de constante misselijkheiden overgeven na ongeveer 14 weken over. Daarna heb ik tot ongeveer 20 weken wel af en toe moeten overgeven. Kwam dan gewoon ineens op. Na de 20 weken gelukkig nergens meer last van.
Hoi nog last van vanmorgen net me nieuwe lading besteld tegen de misselijkheid. probeer geregeld even zonder maar helaas dan begin ik meteen te braken en te spugen
Ik begin nu met 15 weken een beetje op te krabbelen . Het is even verstand op nul en het jezelf de komende tijd zo makkelijk mogelijk maken.
Tot een week of 15 op en af misselijk geweest. Daarna kon ik zo goed als alles weer eten wat ik wilde!
Dat is zo verschillend! Bij mij stopte dat na een week of 11.. maar ik ben nooit zo misselijk geweest dat ik er echt van over moest geven. Mijn nicht is echter 33 weken zwanger en geeft nog dagelijks over.. het is helaas afwachten. Succes!
Na mn kraamweek Maar zo vanaf 16 weken werd het wel wat beter, iig niet meer spugen. Volgens mij ligt daar, na de gewone 12 weken grens, nog wel een belangrijke grens.
Bij de eerste: 19 weken, was van de ene op de ande dag over. Bij de tweede: 17 weken, ging geleidelijk met af en toe wat goede dagen ertussen. Bij de derde: 13 weken, met wat hulp ook van emfasene.
Heeft er iemand een medicijn gehad wat echt goed hielp? Een wonder deed? Ik heb hier wel wat van de dokter gekregen maar de bijwerkingen ervan zijn slopend.. En de klachten blijven licht, nog wel kokhalzen en beetje misselijk maar eten blijft gelukkig wel binnen als ik de medicijn neem