Ik heb een vraagje mijn 8 maanden oude dochter is behoorlijk verkouden. Ze heeft geen verhoging of koorts en is ook gewoon haar vrolijke zelf. Ik doe al 3x per dag neusdruppels om haar neusje weer open te laten gaan zeg maar. Hebben jullie nog meer tips wat ik kan doen ? Misschien een domme vraag maar het is allemaal nieuw voor me
In de nacht een ui onder het bedje leggen.... Doe ik hier al een aantal dagen. Het meurt als een gek maar wel een open neusje voor zoonlief
Neusspray zoutoplossing (wrs doe je dat al omdat je druppelt) en misschien kan ze mee in de douche/bad? Door de stoomvorming kan het ook wat los komen nl. Om het slapen wat te vergemakkelijken voor haar als ze niet lekker slaapt doordat ze vol zit, kun je ook het bedje bij het hoofdgedeelte wat omhoog zetten. En idd, een ui erbij zetten. Beterschap voor je meisje!
Dank je onder de douche gaat ze al mee en inderdaad zoutoplossing ga straks de ui eens proberen en het bedje omhoog. Bedankt voor de tips
buiten de tips die je al gehad hebt, werkt als ze wat benauwd is LUUF ook heel goed. Dat smeer je op de borst en achter op het nekje.