Hallo meiden! Ik ben nu bijna 37 weken zwanger en heb al een aantal weken last van een soort voor weeën denk ik. Het voelt als heftige menstruatie kramp en iedere keer na het plassen dan heb ik zo'n vijf minuten van die weeën. Soms ook tussendoor, best een heftig gevoel maar even later wordt ik dan erg winderig en zwakt het weer af. Zijn dit nou wel voor weeën of heb ik gewoon last van me darmen? Ik heb al een dochter dus ik weet hoe weeën voelen en dit voelt precies hetzelfde. Alleen die winderigheid of poepen op de wc, maakt me een beetje in de war. Wie heeft hier ervaring mee? En hoe lang houden die voor weeën aan als het hier om gaat, voorat de echte weeën gaan komen. Ik heb nu zo ieder uur last van die pijnlijke krampen .... Ik zou het toch wel prettig vinden als ik gewoon al ging bevallen haha, met dit weer ben ik het zo zat en me voeten lijken wel varkens pootjes .... Ik hoop op wat verhalen van dames! Alvast bedankt! Groetjes Kelly
als het echt weeën zijn weet je het gelijk. ik heb bij fynn weken voor weeën gehad en ook een valse start. toen de echte weeën begonnen wist ik het meteen ga lekker in bad of onder de douche als het weg trekt zal het of je darmen zijn OF voorweeën
Ik dacht ook al de hele tijd flinke voorweeen te hebben, maar toen het echt begon wist ik wel beter! Dan twijfel je niet meer!
Bij mijn eerste begon de bevalling 'snachts. Heb de hele nacht heen en weer gelopen naar de wc, al denkend dat ik darmkrampen had, tot ik er 'smorgens om 06.00uur achter kwam dat het weeen waren, en toen kwamen ze al om de 5min Maar echte weeen voel je dus echt wel, al vond ik het toen met me slaaphoofd op darmkrampen lijken
Hee dames! Mag ik vragen hoe jullie aan blaasontsteking komen? Ik heb al een bevalling meegemaakt dus ik weet hoe weeën voelen alleen toen werd ik ingeleid en had ik binnen 5 minuten dus echte weeën. Heftige darmkrampen of heftige menstruatie pijn is net zoiets (bij mij in ieder geval) Het enige waar ik dus geen ervaring mee heb is voorweeen en hoe dat verloopt. Wanneer de bevalling op natuurlijk wijze begint vraag ik me dus af of je eerst lichte weeen krijgt en dat die dan steeds heftiger worden en korter op elkaar of heb je gewoon ineens weeen ... Wie kan mij hierover meer vertellen ... Thanks dames! Groetjes Kelly