Bijna geen symptomen....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cat, 11 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cat

    Cat Lid

    9 dec 2005
    37
    0
    0
    Goedemorgen ladies!

    Sinds een week weet ik dat ik zwanger ben (voor mijn gevoel al veeeel langer...) maar ik heb niet zoveel symptomen. Het enige wat ik heb zijn wat gevoelige borsten en ik ben wat draaierig maar verder ben ik niet misselijk en ik lust gewoon alles, ook koffie. Nu maak ik me wel een beetje zorgen want ik hoorde dat met de stijging van je HCG je ook misselijker enzo wordt. Dus mijn idee is, hoe meer symptomen hoe beter je zwangerschap gaat. Het zal wel onzin zijn hoor maar ik ben op dit punt erg onzeker. Kan iemand me wat meer vertellen?

    Vast bedankt!
    Cat
     
  2. Niet meer actief

    Ik ben nu ruim 4.5 week en voel ook nog niks hoor alleen duizelig en moe. Verder met vlagen een beetje misselijk

    Bij mijn vorige zwangerschap werd ik pas rond de 9 weken echt ziek.

    Dus je hoeft je geen zorgen te maken hoor meid
     
  3. Cat

    Cat Lid

    9 dec 2005
    37
    0
    0
    Daar ben ik blij om. Ik zie in mijn omgeving allerlei zwangere vrouwen die bijna omvallen van de kwaaltjes en dan ga je toch twijfelen als jij ze niet hebt...of ze worden in ieder geval niet erger. Het is voor mij de eerste dus SUPER spannend en nieuw allemaal ;)
     
  4. Niet meer actief

    Kan ik goed begrijpen hoor dat het allemaal spannend is voor je. Het is allemaal zo nieuw
    Voor mij is het een 2e dus dan beleef je het ook wel anders vind ik hoor. Je bent iets zekerder als bij een eerste.
    Zijn de meiden die je kent misschien ook verder zwanger als jij, dat kan natuurlijk ook schelen he.
    Het kan allemaal nog komen, maar geniet er maar lekker van dat je je goed voelt
     
  5. Cat

    Cat Lid

    9 dec 2005
    37
    0
    0
    Ja, genieten doe ik zeker en inderdaad, de meiden die ik ken zijn al veel verder in hun zwangerschap. Ik kan nog niets aan hun vragen want niemand weet nog dat ik zwanger ben...vandaar. Ik zie dat jij ook net zwanger bent! Gefeliciteerd! Gaat alles goed?
     
  6. Niet meer actief

    Hier gaat alles prima hoor dank je.
    Voel me verder ook goed en nog niet echt ergens last van.
     
  7. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    ik had ook de eerste weken niet echt veel last op mijn borsten na , ;)
     
  8. sim

    sim Niet meer actief

    hee meiden, wij gaan hier voor een tweede wondertje, ik had bij de eerste zwangerschap helemaal nergens last van, hooguit wat gevoelige borsten, maar verder helemaal niks. Paar weken geleden mk gehad met 4 weken, toen was is vreselijk misselijk, duizelig enz, alleen de gedachte aan bijv worst oid moest ik al rennen naar de toilet, dus kwalen zeggen niks over hoe je zwangerschap verloopt en blijkbaar is iedere zwangerschap verschillend, ook per persoon, dus meis, geen zorgen en geniet, er groeit een klein wondertje in jou.. (en de rest van jullie gelukkigen!! proficiat!!!)

    liefs sim :D
     
  9. Cat

    Cat Lid

    9 dec 2005
    37
    0
    0
    Hoi Sim,

    Wat erg van je mk. Hopelijk gaat het snel lukken voor jullie! Fijn om te horen dat kwaaltjes weinig zeggen. Die bevestiging is voor mij nu even belangrijk! Aan de ene kant ben ik ongerust wat normaal is denk ik en aan de andere kant denk ik kom op geniet en borst vooruit! (dat kan ook bijna niet anders hihi :) )

    Groetjes,
    Cat
     
  10. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Hoi Cat,

    Daar zou ik me vooral niet druk over maken en er lekker van genieten. Ik dacht ook dat het, en dan met name de misselijkheid, mij bespaard zou blijven maar rond de 8e week kwam het alsnog. En dat is geen pretje...
     
  11. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hoi Cat,
    Had bij m'n 1e zwangerschap ook geen kwaaltjes.
    Kan je idd erg onzeker maken.
    Maar achteraf heb ik een gezonde en makkelijke zwangerschap gehad omdat ik nergens last van had en dat is ook veel waard.
    Dus maak je maar niet te druk en ben blij dat je niet elke morgen boven de pot hangt ;) .

    Silly
     
  12. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik heb in het begin ook nergens echt last van gehad. Wat ze zeggen over vrouwen die heel misselijk zijn dat die minder kans zouden hebben op een miskraam dan vrouwen die niet of bijna niet misselijk zijn schijnt een fabeltje te zijn hoor! ;)
     
  13. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Lekker genieten juist als je weinig tot geen symptomen hebt!! Ik had met mijn zoon zijn zwangerschap zo af en toe wat kwaaltjes en vond dat ook absoluut niet erg. Met deze zwangerschap had ik in het begin op wat vermoeidheid na helemaal geen klachten!!! En met 12 weken zwangerschap werd ik opeens misselijk, terwijl dan het juist bij de meeste mensen weer minder wordt. Gewoon lekker genieten van een zwangerschapskwaalloze zwangerschap tot zover, hopen dat het zo blijft joh!!! :D

    Liefs Carry
     
  14. Cat

    Cat Lid

    9 dec 2005
    37
    0
    0
    Bedankt dames voor de reacties. Ondertussen maak ik me geen zorgen meer ;)

    Nou, ja...dat is niet helemaal waar. Ik zat net te lunchen en bij de tweede hap ontdekte ik dat er in mijn maaltijdpasta blue cheese dressing zat...zucht....gelijk weggegooid. Het klinkt misschien allemaal wat onnozel maar jullie begrijpen dat ik me weeeer zorgen maak. Ik moet er ook enorm aan wennen om op mijn eten te letten. Dit had ik echt niet in de gaten....Wat nu? Is dit erg?

    Cat
     
  15. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Nee hoor, geen zorgen. De kans dat je besmet wordt is maar heel erg klein, maar om alles uit te sluiten moet je bepaalde dingen laten staan. Maar als je dus per ongeluk een hapje (of een paar hapjes ;) ) op hebt van iets dat je eigenlijk niet zou moeten eten hoef je je echt nog geen zorgen te maken. :D
     
  16. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Echt niet twijfelen hoor, ik heb bij beide zwangerschappen helemaal nergens last v gehad... geen pijn ad borsten niet misselijk... mst gewoon om de 2u zeker een ladingkje eten... voor de
    rest merkte je haast letterlijk en figuurlijk nt
    dat ik zwanger was. Toen ik bijna mst bevallen v Xanthe had nog bijna niemand gezien dat ik zwanger was. Daar ging mijn droom ve hele dikke buik ... gelukkig was ik bij NOah ietsje dikker...
     
  17. Larizzz

    Larizzz Lid

    12 okt 2005
    14
    0
    0
    zuid-holland
    Ik had ook nergens last van bij mijn eerste zwangerschap en niemand zag dat ik zwanger was.......met ongeveer 7a8 maanden zei iedereen ineens goh ben je zwanger :rolleyes: !!
    En nu werd ik maar niet ongi en ik dacht het zal toch niet want ik merk helemaal niets.......het enige wat ik maandag had was een soort koortsgevoel....... dus wij toch getest en die was positief :D :D
     
  18. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Gefeliciteerd Larizz!! ;)
     
  19. Cat

    Cat Lid

    9 dec 2005
    37
    0
    0
    Super! Gefeliciteerd!

    Groetjes,
    Cat
     
  20. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hé gefeliciteerd !!! Fijn nieuws !!!
     

Deel Deze Pagina