Hallo iedereen, ik ben nog maar heel kort zwanger.... bijna vijf weken.... nu heb ik de afgelopen twee dagen (en vooral vandaag) heftige scherpe steken aan de linkerkant in mijn onderbruik.... Het zijn scherpe pijnen en ik maak me er ook best zorgen om.....wie herkent dit....weet wat het kan zijn...en zijn mijn zorgen terecht...? Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Menstruatiekrampjes had ik wel maar niet echt pijnlijk meer vervelend en zeurend.. Ik weet het niet meis, misschien nog aan het innestelen?
Ik had het rond die tijd ook, maar het bleek toch echt al het oprekken van de banden te zijn. Zoek maar eens op bandenpijn. Dan vind je een heleboel die dat met die termijn ook hadden. Niet te veel zorgen maken, ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
Het kan inderdaad heel onschuldig je banden zijn die al meteen gaan oprekken, maar als die steken aanhouden zou ik toch even contact opnemen met de verloskundige.
ik heb die steken ook soms maar nide hele tijd .. kan geen kwaad hoor ze zeiden tegen mij dat t ook bandenpijn was
dankjewel voor jullie reacties, het is vandaag gelukkig alweer een stuk minder! Ik heb even verder gekeken op dit forum....en er was al veel over geschreven.....heeft me toch weer gerustgesteld.