Oefen/indalingsweeen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamavanEL, 11 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik heb sinds vrijdag een constant aanwezige zeurderige buikpijn met af en toe steken. Buikpijn zit vooral ter hoogte van mijn navel en erboven.
    Soms heb ik ook steken in mijn liezen.
    Zouden dit al voor/oefenweeen kunnen zijn?
    Morgen heb ik zowiezo een controle bij de gyn waar ik het ook aan vraag maar ik ben wel benieuwd. Over de kleine maak ik me geen zorgen, die beweegt goed.
    Ik ben 28 weken zwanger.

2. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik vind dit nou niet bepaald als voorweeen klinken, en dat zou ook al wel erg vroeg zijn aangezien je pas 28 weken zwanger bent. Heb je buiten de pijn boven in je buik ook nog ergens anders last van, misselijkheid, hoofdpijn of iets?

3. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    waarschijnlijk bandenpijn en mss blaasontsteking of zo zou het wel vragen aan de gyn

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Klinkt voor mij als indalingsweeën... Alleen had ik meer pijn onder de navel, een soort van trekkerig gevoel zeg maar.

Misschien is het verstandig om je bloeddruk even na te kijken?

5. agenda15

agenda15 Niet meer actief

Een meid die bij ons op zwangerschapscursus zat, had precies hetzelfde als jij en de pijn leek ook op blaasontsteking. Een week later was ze anderhalf keer zo 'dik', groeispurt / indalingsweeen..

6. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Blaasontsteking is het niet, daar ben ik vrijdag nog op getest.
    Zou het een groeispurt zijn ja?
    Het is mijn eerste goede zwangerschap dus alles wat ik voel is natuurlijk onbekend terrein :)
    Ben benieuwd wat de gyn morgen zegt.
    Word de bandenpijn ook pijnlijker naarmate je steeds verder raakt in de zw.schap?

7. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

De bandenpijn bleef hier vanaf 20 weken gelijk. Maar tijdens een groeispurt werd het inderdaad erger! Wat dan hier hielp: op je zij gaan liggen en buik ondersteunen met 1 hand + een warm kruikje ertegenaan (vooral bij de liezen).

8. agenda15

agenda15 Niet meer actief

Sterker nog. Ik heb 8,5 maand totaal geen bandenpijn gehad. Maar sinds twee dagen kan ik niet langer dan 10 minuten lopen. Het doet dan zo zeer dat ik niet eens kan lachen. Ik hoor van meer vrouwen dat de bandenpijn naarmate de zwangerschap vorderde erger werd. Maar het hoeft natuurlijk niet :)

Deel Deze Pagina