Heel veel sterkte! Ik ben recent mijn vader verloren en dat ging ook zo plots heel snel achteruit. Ik vond het enorm moeilijk te bevatten. Ik wens je kalmte toe en kracht voor deze laatste fase samen met je vader.
Pff verdikkeme zeg, jeetje kan niks anders dan nogmaals sterkte wensen en ja je zegt het zelf al.. hopelijk mag hij vannacht in z'n eigen bed rustig heen gaan want dit wil je ook niet zo ❤️
Jeetje heel veel sterkte gewenst.. Ik ben zelf recent mijn vader en vlak daarna ook mn moeder verloren, het is daardoor heel moeilijk te bevatten.. Ik wil je heel veel sterkte en kracht toe wensen! En een dikke knuffel geven!
Ik lees af en toe mee en kan nu niks anders dan je heel veel sterkte wensen. Wat ontzettend naar allemaal.
Ik wil jou niet zomaar voorbij lezen, heftig hoor beide ouders zo snel achterelkaar te verliezen, Gecondoleerd en heel veel sterkte nog.
Dank je wel.. ja ik heb er een aardige mentale klap van te verduren, maar komt goed met de tijd, heel lief van je!❤️
Ach nee wat gaat dat ineens snel. Stomme rotziekte Heel veel sterkte de komende tijd en voor nu vooral de komende dagen. ♥️
Heel veel sterkte @Krabje. Weet precies hoe je je voelt.... Mijn mama ook 3 maanden geleden verloren aan kanker. Dikke knuf