Heb hem net aan de telefoon gehad. Scan is uitgesteld naar morgen. Hij wordt zo overgeplaatst naar een andere afdeling. Hoorde net van de verpleegkundige dat het braken blijft aanhouden ondanks de medicatie. Dat baart dus ook zorgen
Poeh wat heftig allemaal. Ik denk dat je wel rekening moet houden met slecht nieuws. De buikpijn, het afvallen en nu ook het braken. Ik ga ieder geval heel erg hopen dat het wellicht om een nare infectie gaat die ze kunnen behandelen. Heel veel sterkte!!
Ik ben er ook bang voor. Maar ik wacht voor nu rustig af. Ga zo naar zijn huis een paar spullen pakken en dan met mijn broer daar weer heen
Wat heftig zeg! Zeker als hij ook zo snel achteruit gaat. Hopelijk toch snel meer duidelijkheid. Al is het misschien niet het nieuws wat je wil horen. Weet je naar welke afdeling hij is overgeplaatst? Heel veel sterkte!!
Ja hij is van de acute opname afdeling naar de afdeling interne geneeskunde gegaan. Daar is de internist vaker. Vanavond was hij al iets beter te pas. We merken dat de hoeveelheid vocht die hij nu krijgt en de medicatie tegen de misselijkheid zijn we4k doet. Heel fijn. Nu kan ik morgen gerust aan het werk en na mijn werk ga ik er gelijk heen. Hopelijk weten we dan meer
Dit geeft even het verschil weer tussen vandaag en afgelopen zomer. Vanmiddag hebben we hem even mee genomen in de rolstoel Bekijk bijlage 766012
Kan je verder niet helpen aan het delen van ervaring ofzo maar wilde ook niet zomaar doorscrollen. Sterkte voor deze onzekere rottijd. Ik weet wel hoe dat wachten op duidelijkheid voelt. (moeder had longkanker) Hoop dat jullie snel antwoorden hebben en dat het uiteindelijk meevalt
Voor mij als leek vind ik het wel meevallen. Vooral het licht maakt hem wat minder… maar je verhaal klinkt echt niet goed. Ik ga heel hard duimen dat het gewoon een maagzweer is ofzo. Dat zou een mooie uitkomst zijn
@Krabje Hij is wel flink afgevallen in zijn gezicht inderdaad. Hopelijk krijgen jullie morgen meer antwoorden over zijn ziek zijn.
Sterkte @Krabje het klinkt allemaal erg zorgelijk. Hopelijk weet je snel meer en valt het uiteindelijk toch mee.
Die ging dus niet door vandaag... Werd vanmiddag gebeld door het ziekenhuis, morgenmiddag heb ik een afspraak met de arts over alle uitslagen. Morgenvroeg de maag en darmen onderzoek en morgenmiddag de ct scan. Het lijkt wel war beter te gaan. Hij krijgt geen vocht meer via infuus maar krijgt nog wel steeds medicatie tegen de misselijkheid.
Kwam even kijken of je al een update had gegeven. Maar helaas. Ik hoop dat vandaag alles is doorgegaan en jullie meer info krijgen...