Wat hij zelf fijn vind. Als hij wilt zitten gaat hij zitten en als hij wilt staan dan doet hij dat maakt mij echt niks uit
Altijd zittend. Ook ooit van de uroloog gehoord dat het gewoon beter is. Als het ergens is waar het niet schoon is, mag hij staan bijvoorbeeld in openbare ruimtes.
Absoluut zittend! Ik heb hier 5 mannen in huis, dus door dat geklater zou ik met de dweil in de hand kunnen blijven staan.
Zitten. De keren dat de oudste probeerde staand te plassen eindigden voor de helft van de tijd in een natte mat.
Echte mannen plassen staat. Van af zoon kon kon op mijn kopstaan maar hij wilde plassen zoals papa. Tja strijd verloren.
Zelfs zittend krijgen ze het hier voor elkaar naast de wc te plassen... Maar omdat het beter zou zijn moeten ze hier dus altijd zitten. Staan leren we wel en kan toegepast worden bij vieze wc's of in de bosjes/tegen een boom.
Hier zitten alle jongens cq mannen. Mijn man en zoons. Staand plassen vind ik gruwelijk smerig. Dus dat doen ze nooit thuis.
Zoon moet zitten, vriend kan ik het niet verbieden, maar wordt toch dringend verzocht zittend te plassen. Idd hygiënischer, maar ik heb nog een andere reden, ik heb een dochter met penisnijd Die wil zo graag een jongen zijn dat ze als ze de kans kreeg staand plaste (met alle gevolgen van dien) dus ik heb gezegd dat iedereen zittend plast in huis.